مواد سازنده روغن خراطین
ترکیبات روغن خراطین
دی ۳۰, ۱۳۹۶
مراقبت از مو-ویتامینه مو
بهترین راه مراقبت از مو
دی ۳۰, ۱۳۹۶

کانسیلر برای پوست چرب

کانسیلر پوست

کانسیلر برای پوست چرب

کانسیلر برای پوست چرب

   پوست چرب یکی از انواع پوستی است که از لحاظ آرایش بیشترین مشکلات را دارد. زیرا ترشح چربی بر روی پوست مانع از ماندگاری و تثبیت آرایش شده و اکثراً خانم هایی که پوست چرب دارند با مشکل ریزش خط چشم و سایه مواجه هستند. در آرایشگاه برای این گونه از افراد از فیکساتور یا تثبیت کننده برای تثبیت آرایش استفاده می شود. اما این کافی نیست! بعضی از کانسیلرها برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است به این صورت که کانسیلر را قبل از کرم پودر بر روی پوست زده و نواحی را که بیشتر از همه دچار چربی می شود را با آن می پوشانند. 
   این کانسیلر مانع از ریزش آرایش در افرادی می شود که پوست چرب دارند. به طور مثال کانسیلر را بر روی پلک می زنند و سپس سایه و خط چشم و در کل آرایش چشم بر روی پلک انجام می شود. در این صورت آرایش چشم به صورت ثابت تا اخر مجلس بدون هیچ گونه نامرتبی بر روی پوست باقی می ماند. 

کانسیلر برای پوست چربReviewed by سه رخ on Jan 20Rating: 3.0کانسیلر برای پوست چربافرادی که پوست چرب دارند برای تثبیت و ماندگاری آرایش خود می توانند از انواع کانسیلر استفاده کنند تا آرایش به صورت ثابت بر روی پوست باقی بماند. در این مقاله شما را با کانسیلر پوست چرب آشنا می کنیم.

افرادی که پوست چرب دارند برای تثبیت و ماندگاری آرایش خود می توانند از انواع کانسیلر استفاده کنند تا آرایش به صورت ثابت بر روی پوست باقی بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *