محصولات شوینده هیدرودرم
ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم
دی ۳۰, ۱۳۹۶
کانسیلر پوست
کانسیلر برای پوست چرب
دی ۳۰, ۱۳۹۶

ترکیبات روغن خراطین

مواد سازنده روغن خراطین

ترکیبات روغن خراطین

ترکیبات روغن خراطین

   روغن خراطین جزء محصولات گیاهی و طبیعی می باشد که شامل ترکیبی خاص از کرم خاکی و برخی گیاهان است. به همین دلیل صرفا یک روغن کاملاً گیاهی نیست زیرا از کرم خاکی در آن استفاده شده، که بهتر است بگوئیم یک روغن طبیعی است. ترکیبات روغن خراطین کاملا طبیعی و سازگار با بدن می باشد و هیچ گونه عارضه ای ندارد.
گیاهانی که در تهیه روغن خراطین اصل استفاده می گردد، شامل روغن هایی با طبیعت گرم است که موجب تمرکز خون در اندام می شوند. دانه هایی مانند جوزهندی و میخک که موجب تشدید جریان خون شده و خاصیت سفت کنندگی برای سینه و آلت را دارند.
عنصر اصلی روغن خراطین، کرم خراطین یا همان کرم خاکی است که به صورت خشک شده و با تخلیه کامل شکم کرم از خاک، باید در طی فرایندی خاص، ترکیبات و عناصر خود را وارد روغنهای پایه نموده و در نهایت به ترکیبی بنام روغن خراطین تبدیل گردد. تمامی ترکیبات موجود در روغن خراطین، هیچگونه عارضه‌ و زیانی برای بدن ندارد و در نتیجه روغن خراطین اصل، یک روغن صد در صد طبیعی و بدون عارضه می باشد. روغن خراطینی که کاملاً طبق دستورالعمل های اطبای قدیمی طب سنتی تهیه گردد، به رنگ قهوه‌ ای مایل به تیره است و دارای بویی گرم و نسبتاً تند است.
   به همین دلیل روغن های خراطین موجود در بازار که با تبلیغات و برندها و اسامی مختلف حتی با عنوان روغن خراطین هندی،‌ عرضه می شوند، به هیچ عنوان روغن خراطین اصل نیستند. بلکه در ترکیبات آن ها، از روغن های ارزان قیمت و نامربوطی مثل روغن پارافین یا ... استفاده شده که متأسفانه برای آنکه ایجاد حجم یا واژه بهتر، پف ظاهری در اندام نماید، در آن مواد شیمیایی کورتون دار وارد می کنند که موجب ایجاد عوارض جبران ناپذیر می شود و افراد با مصرف آن و پف کردن صورت یا اندام، تصور می کنند که روغن اصل و خوبی است. درصورتی که این حجم فوری در اثر مصرف کورتون موجود در این روغن ها می باشد که موقتی بوده و موجب عوارضی از جمله: ایجاد لکهای پوستی در صورت و همچنین افتادگی های پوست و ... خواهد شد. در حالیکه روغن خراطین اصل خود دارای خاصیت ضد لک بوده و برای سفت شدن اندام و رفع افتادگی های پوستی مفید است.

ترکیبات روغن خراطینReviewed by سه رخ on Jan 20Rating: 3.0ترکیبات روغن خراطینروغن خراطین یک روغن کاملاً طبیعی است که دارای ترکیباتی طبیعی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی است که طبق دستور العمل اطبای قدیمی تهیه می شود. در این مقاله ترکیبات این روغن را بررسی می کنیم.

روغن خراطین یک روغن کاملاً طبیعی است که دارای ترکیباتی طبیعی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی است که طبق دستور العمل اطبای قدیمی تهیه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *