ماسک تخم مرغ
ماسک آبرسان مو با تخم مرغ
دی ۲۹, ۱۳۹۶
مواد سازنده روغن خراطین
ترکیبات روغن خراطین
دی ۳۰, ۱۳۹۶

ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم

محصولات شوینده هیدرودرم

ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم

ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم

هیدرودرم یکی از برندهای تخصصی در زمینه محصولات مر اقبت پوست و زیبایی است که به صورت تخصصی محصولاتی را در این زمینه تولید می کند. یکی از معروف ترین شوینده های صورت هیدرودرم ژل شست و شوی صورت است که به صورت اختصاصی برای افرادی با پوست خشک تهیه شده است. این ژل شستشوي جهت استفاده افرادی که پوستی خشک و اگزمايي و حساس دارند طراحی شده که به راحتی پوست را شسته و بازسازي می کند و موجب حفظ تعادل آب و چربي پوست می شود. به علاوه رطوبت و چربی مورد نیاز پوست را نیز تأمین می کند. این ژل الودگی های سطحي پوست را پاک کرده و باقي مانده مواد آرايشي و سلول هاي مرده را از سطح و منافذ پوست می زداید. این محصول دارای PH سازگار با پوست حساس صورت است که حاوي لاکتات سديم، ژل آلوئه ورا، اوره، شي باتر و مواد پاک کننده غير صابوني ملايم می باشد.
   برای استفاده از این ژل باید به مقدار کافي از ژل شستشوي صورت هيدرودرم را به کمک دست ها بر روي پوست صورت خيس و مرطوب بمالید و به آرامي پوست را ماساژ دهيد. سپس با آب ولرم به طور کامل پوست را شستشو دهید..

 

ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرمReviewed by سه رخ on Jan 20Rating: 3.0ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرمژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم جهت پاکسازی و بازسازی پوست های خشک و تأمین رطوبت و چربی موردنیاز پوست خشک تولید شده است. در این مقاله شما را با این محصول آشنا می کنیم.

ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم جهت پاکسازی و بازسازی پوست های خشک و تأمین رطوبت و چربی موردنیاز پوست خشک تولید شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *