روش پاك كردن لاك ناخن
پاک کردن لاک ناخن
فروردین ۲۲, ۱۳۹۶
قسمت اول خطاهای آرایشی
خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت اول)
فروردین ۲۲, ۱۳۹۶

آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید

آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید

آرایش هماهنگ حال و هوای شما

آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید

به خوبی میدانیم  آرایش کردن باعث می‌شود اعتماد بنفسی که برای داشتن احساس خوب نسبت به خودتان نیاز دارید، بیشتر شود. برای اثبات این نکته، آرایشگرو متخصص زیبایی در آرایش، چهار مدل آرایش مختلف را بر روی بازیگر برنده‌ی جوایز ایمی‌ و تونی، کریستین چنووت برای چهار شخصیت متفاوت انجام دادند. شما هم این ترفند‌های ساده را یاد بگیرید تا در هر موقعیت مورد نیاز، خود واقعیتان را به بهترین نحو پیدا کنید.

کریستین چنووت، آرایش طبیعی

آرایش طبیعی

برای وقتی که می‌خواهید آرام و راحت بنظر برسید.

۱. «صورتتان را تکمیل کنید» متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: «اینطوری صورتتان بی عیب و نقص بنظر می‌رسد، بدون اینکه کاری انجام داده باشید.» کمی‌ مرطوب کننده‌ی رنگی و یا برای پوشش بیشتر، کرم پودر استفاده کنید. سپس در صورت نیاز، بر روی لکه‌ها از کانسیلر استفاده کنید.

۲. برای لب‌ها و چشم‌هایتان، از رنگ‌های نرم و ملایم استفاده کنید، رنگ‌هایی که به طور طبیعی در پوستتان هستند. اگر پوستتان روشن است، از رنگ‌های مرجانی، هلویی و صورتی‌ها استفاده کنید، اگر پوستتان تیره است، به سراغ رنگ‌های طلایی، انواع قهوه‌ای و رنگ‌های برنزی بروید.

۳. برای جلوگیری از ایجاد خطوط خشن روی صورتتان، بجای استفاده از خط چشم، از ریمل استفاده کنید. کمی از ریمل را به انتهای مژه‌هایتان بزنید تا تاثیری اساسی داشته باشد. در پایان از پودرهای مات و یا فیکساتور استفاده کنید تا آرایشتان محو شده و از برق زدن صورتتان جلوگیری شود.

کریستین چنووت، آرایش فریبنده

آرایش فریبنده

هنگامی‌که می‌خواهید نگاه‌ها را جلب کنید.

۱. با یک پوست بدون لک شروع کنید. (آرایشگر از کرم پودر، کانسیلر و یا پودر صحبت می‌کند.)

۲. با چشم‌هایتان شروع کنید. (اگر چشم‌هایتان خیره کننده باشند، شما هم خیره کننده خواهید شد). به وسیله‌ی یک خط چشم مایع، خطی سیاه سراسر پلک بالاییتان بکشید و یک لایه ریمل سیاه بزنید. یک نخ دندان را درون قوطی خط چشم بکنید سپس آنرا بیرون آورده و کاملا بکشید تا صاف شود. سپس آنرا در انتهای مژه‌هایتان بکشید تا هر بار، خط چشمی بی نظیر داشته باشید!

۳. از رژ لب و یا مداد لب قرمز استفاده کنید و رنگ لاکتان را با آن هماهنگ کنید تا ظاهرتان تکمیل شود. برای پیدا کردن مناسبترین رنگ قرمز، از رنگ‌های سردتر (دارای آبی بیشتر) برای پوست‌های تیره و یا خیلی رنگ پریده، و برای پوست‌های زیتونی و یا طلایی، از قرمز‌های گرمتر (دارای نارنجی بیشتر) استفاده کنید.

کریستین چنووت، رمانتیک

آرایش رمانتیک

هنگامی‌که می‌خواهید دوست داشتنی بنظر برسید.

۱. بعد از آماده کردن صورتتان با مرطوب کننده‌ی رنگی یا کرم پودر و کانسیلر، کمی رژ گونه‌ی پودری با رنگ طبیعی بزنید (نوع پودری دوام بیشتری نسبت به نوع کرمی‌دارد.)

۲. سایه چشمی انتخاب کنید که در عین اینکه با ظرافت چشم‌هایتان را برجسته می‌کند، اما قابل توجه نیز باشد. مثل خاکستری، بنفش کمرنگ و یا حتی عنابی. سپس مژه‌هایتان را فر کرده و ریمل بزنید.

۳. کمی‌رنگ و رطوبت به وسیله رژلب کرمی به لب‌هایتان اضافه کنید. از رنگی استفاده کنید که به رنگ طبیعی لب‌هایتان نزدیک باشد.

کریستین چنووت، دختر فریبنده

دختر فریبنده

برای وقت‌هایی که می‌خواهید زیبا و شیک بنظر برسید.


۱. متخصصین زیبایی در آرایشگاه میگوید: «باید همه چیز بعد از تمام شدن آرایشتان کمی‌مشخص تر باشد.» بعد از اینکه کارتان با پوستتان تمام شد، نوبت چشم‌هایتان است. او می‌گوید: «خیلی از خانم‌ها بطور روزانه از آرایش چشم دودی استفاده نمی‌کنند، بنابراین برایشان بسیار جلب توجه می‌کند.» از یک سایه خاکستری تیره بر روی پلک بالایی از انتهای مژهایتان تا دقیقا بالای چین پلکتان استفاده کنید. و همچنین زیر خط مژه‌های پایینتان. (کاری کنید که بنظر برسد در اطراف چشمانتان یک هاله‌ی رنگی کشیده‌اید.)

۲. زیر حاشیه‌ی خط مژه‌های پایینتان، یک خط چشم اکلیلی مشکی بکشید. وین می‌گوید: «این کار باعث جلب نور و درخشش بیشتر چشم‌هایتان می‌شود.»

۳. سپس، مقدار زیادی ریمل بزنید.

۴. برای منحرف کردن نگاه، یک رنگ صورتی گلگون به گونه‌ها و لب‌هایتان بزنید. این یک گام ضروری است، در غیر این صورت، به گفته وین، آرایش سنگین چشم‌هایتان تمام صورتتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای ساده‌تر کردن راه، از رژ لبتان کمی بر روی گونه‌هایتان بزنید!

آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنیدReviewed by سه رخ on Apr 11Rating: 4.5آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنیددر این مقاله میخواهیم از نظر متخصصین آرایشی و زیبایی در آرایشگاه بدانیم چگونه آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *