آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید
آرایشتان را با حال و هوایتان هماهنگ کنید
فروردین ۲۲, ۱۳۹۶
مهم ترین موارد مصرف بوتاکس
موارد مصرف بوتاکس
فروردین ۲۳, ۱۳۹۶

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت اول)

قسمت اول خطاهای آرایشی

آرایش صورت

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت اول)

برخی اشتباهات آرایشی در خانم ها است که باعث ایجاد تاثیر نامطلوب در چهره آن ها شده و صورت را خسته نشان میدهند . اگر می خواهید آرایش روی صورتتان به خوبی بنشیند و ظاهری درخشان داشته باشید، باید مواظب برخی اشتباهات رایج باشید. در اینجا می خواهیم لیستی از این اشتباهات و راه حل آنها را در اختیارتان قرار دهیم.

1. با انگشت میکاپ را می مالید!
به گفته النا کریززو متخصص میکاپ در سن دیگو : مهم نیست چقدر دستانتان تمیز است، روی انگشتانتان روغن طبیعی دارید. زمانی که این روغن ها به گونه ها میرسد آرایشتان ناصاف به نظر می رسد. این متخصص آرایش توصیه میکند برای اعمال کردن آرایش پرایمر و پایه از یک برس یا اسفنج آرایشی استفاده کنید تا پوست صورت شما طبیعی و شاداب بنظر برسد.

 

2. برس ریمل خود را پاک نمی کنید!
به گفته لیندزی گونزالس، متخصص میکاپ در سن دیگو : اگر قبل از ریمل زدن برسش را خوب پاک نکنید در قسمت پایین مژه ها ممکن است توده ای از ریمل جمع شود و شکلی بد به خود بگیرد. البته اگر پایین مژه ها ریمل جمع شد میتوانید با استفاده از انگشت اشاره و شست، قبل از اینکه خشک شوند قسمت های اضافی را بردارید. 

 

3. بیش از حد کرم های صورت استفاده می کنید!
کریززو می گوید: آماده سازی پوست به اندازه میکاپ اصلی مهم است. اگر قبل از میکاپ بیش از حد مرطوب کننده یا سروم استفاده کنید ممکن است بعد از چند ساعت آرایش روی صورتتان حالتی ذوب شده به خود بگیرد. تنها مقدار کمی از این محصولات برایتان کافی است، و میکاپ شما بهتر روی پوست می ماند. 

4. لب ها را لایه برداری نمی کنید!
اگر لب هایتان خشک هستند. شکر قهوه ای را با مقداری عسل یا روغن زیتون ترکیب کنید تا حالت خمیری پیدا کند . قبل از استفاده از رژ لب یا هر محصول دیگری که روی لب نشانده می شود از این خمیر برای لایه برداری از لب ها استفاده نمایید.همچنین مالیدن آرام برس روی لب ها نیز می تواند کمکتان کند از این پوست پوست ها خلاص شوید. این کار معمولاً مقدار زیادی از سلول های مرده پوست را جدا ساخته و موجب افزایش جریان خون میشود تا لب ها حالت طبیعی خود را بدست بیاورند.

 

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Apr 11Rating: 4.5خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند( قسمت اول)در این مقاله قصد داریم خطاهای آرایشی که موجب میشوند چهره شما خسته به نظر برسند و شادابی و طراوت همیشگی را نداشته باشند بررسی کنیم و راه حل های رفع این گونه خطاها را بیشتر بشناسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *