آرایش مخصوص عکاسی
آرایش مخصوص عکاسی (بخش اول)
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶
میکرونیدلینگ
هزینه میکرونیدلینگ
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶

پنج قدم تا پوستی زیبا

پوست زیبا و شفاف

پوست صاف

پنج قدم تا پوستی زیبا

 

پنج قدم اصلی برای مراقبت از پوست صورت :

1. پاک کردن یا شستشو

مهمترین و اصلی ترین وظیفه یک پاک کننده صورت، از بین بردن آلودگی ها، چربی اضافی، سلول های مرده پوست و لوازم آرایش می باشد!

2. تنظیم کردن

به توصیه آرایشگران مجرب برای پاک کردن آثار نهایی لوازم آرایشی بر روی پوست، استفاده از تونرها و تنظیم کننده ها بسیار مهم و ضروری است. این نوع از پاک کننده ها همچنین موجب طراوت بخشیدن به پوست و بستن منافذ آن و در نهایت تنظیم PH پوست میشوند زیرا تونر ها پوست را در برابر باکتری ها محافظت میکنند.

3. آبرسانی

فراموش نکنید که مرطوب کننده ها بخش مهمی از برنامه روزانه مراقبت پوستی شما هستند! آبرسان ها مانع از دست رفتن آب در پوست و در نتیجه خشک شدن آن می شوند.به گفته آرایشگرن و میکاپ آرتیست ها پیش از شروع آرایش کمی صبر کنید تا مرطوب کننده بر روی پوست شما کاملاً خشک و جذب شود .

4. کرم شب

کرم های شب نوعی مرطوب کننده های قوی و مغذی می باشند که موجب گرم نگه داشتن پوست در طول شب شده و استرس را از آن دور می کنند. با استفاده از این کرم میبینید که خطوط ظریف آرام آرام محو شده و پوست شما  نرم تر می شود.

5.
استفاده از محصولات درمانی

محصولات درمانی شامل : کرم های دور چشم برای ایجاد لطافت و کاهش خطوط ظریف چشم...لایه بردارها که سلولهای مرده پوست را می زدایند و پوستی لطیف تر و زیبا تر را نمایان می کنند و سرم های تقویت پوست که موجب افزایش جریان خون در زیر سطح پوست میشوند.

پنج قدم تا پوستی زیباReviewed by سه رخ on Apr 14Rating: 4.5پنج قدم تا پوستی زیبادر این مقاله قصد داریم پنج گام اساسی جهت داشتن پوستی زیبا را بررسی کرده و هر کدام از این موارد را به تفکیک شرح دهیم و نحوه عملکرد آن ها روی پوست را تحلیل کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *