مزیت دستگاه اپی لیدی
مزایای دستگاه موکن برقی
اسفند ۶, ۱۳۹۶
روش گذاشتن مژه مصنوعی
آموزش روش صحیح مژه مصنوعی گذاشتن
اسفند ۶, ۱۳۹۶

آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفه

بافت فرانسوی مو

آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفه

آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفه

   بافت مو یکی از شیوه های بستن موها است که انواع مختلفی دارد. یمی از مدل های پرطرفدار بافت مو، بافت فرانسوی است. این مدل بافت موی فرانسوی یک طرفه چیزی بین بافت موی آبشاری و بافت موی ساده  فرانسوی می باشد که نه تنها موها را از جلوی صورت و پیشانی به حالتی شیک دور می کند، بلکه برای مهمانی های شبانه نیز می توان از آن استفاده نمود. برای این بافت باید طبق روش زیر موها را ببافید:
   ابتدا موها را مرطوب کنید و فرق کج باز کنید. سپس حدود 5 سانتی متر از جلوی مو در قسمت راست سر را جدا کنید و بافت را شروع کنید. برای انجام بافت مو فرانسوی، این قسمت مو را به 3 ریسه هم اندازه تقسیم کرده و با انشگتان خود از هم دور نگه دارید. حالا به صورت معمولی موها را ببافید؛ ریسه ی راستی را از روی ریشه میانی عبور داده، بعد ریسه چپی را از روی ریسه ی میانی رد کنید.
   وقتی این بافت پایه را انجام دادید،در هر عبور ریسه ها مقداری مو اضافه کنید. برای انجام این قسمت، کمی مو را از خط موی سمت راست جدا کرده و به راستی ترین ریسه مو اضافه نمایید، سپس از روی ریسه ی میانی عبور دهید. محکم بکشید و ریسه ها را در تمام مدت از هم دور نگه دارید. حال همین مراحل را برای قسمت چپ که خط رویش مو دور است نیز انجام دهید. کمی مو را به چپی ترین ریسه مو اضافه کرده و سپس از روی ریسه موی میانی عبور دهید. این بافت را انجام دهید تا قسمت راست سر تمام شود، سپس برای قسمت چپ، همین مسیر را مستقیم انجام دهید. وقتی که بافت از گردن دور و تمام شد، ادامه مو را به صورت معمولی ببافید و انتهای آن را با یک کش لاستیکی محکم ببندید.

آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفهReviewed by سه رخ on Feb 25Rating: 3.0آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفهبافت فرانسوی یکی از پرطرفدارترین انواع بافت مو است که برای خانم های جوان که موهای بلند دارند توصیه می شود زیرا حالتی جذاب به چهره می بخشد. در این مقاله این بافت را به شما آموزش می دهیم.

بافت فرانسوی یکی از پرطرفدارترین انواع بافت مو است که برای خانم های جوان که موهای بلند دارند توصیه می شود زیرا حالتی جذاب به چهره می بخشد.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    وای چه عالی 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *