بافت فرانسوی مو
آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفه
اسفند ۶, ۱۳۹۶
یکدست کردن رنگ مو
چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟
اسفند ۷, ۱۳۹۶

آموزش روش صحیح مژه مصنوعی گذاشتن

روش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش روش صحیح گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش روش صحیح گذاشتن مژه مصنوعی

   مژه‌ های زیبا و پرپشت موجب زیباتر شدن آرایش چشم خواهد شد، اما همه خانم‌ها مژه‌ های حجیم و بلند ندارند و برای آرایش رسمی و مخصوص مهمانی، باید از مژه مصنوعی استفاده کنند. به همین دلیل در این مطلب نحوه صحیح گذاشتن مژه مصنوعی بر روی چشم را به شما اموزش می دهیم.
لوازم مورد نیاز برای گذاشتن مژه مصنوعی
- یک جفت مژه مصنوعی
چسب مژه مصنوعی
- قیچی
- موچین
- خط چشم و ریمل برای تکمیل آرایش چشم

مراحل قبل از گذاشتن مژه مصنوعی

   ابتدا باید مژه مصنوعی را به آهستگی از جعبه درآورده و ابتدا از مرکز، مژه را بلند کنید. کمی مژه را به سمت داخل فرم داده تا حالت پلک را بهتر به خود بگیرد. مژه مصنوعی را روی پلک خود گذاشته و اندازه آن را دقیقا با پلک هماهنگ نمایید و با قیچی اضافی آن را کوتاه کنید تا کاملاً اندازه پلک شما شود. حالا چسب مژه مصنوعی را در روی یک سطح ریخته و یا مستقیما از خود تیوب آن به لبه مژه مصنوعی اعمال نمایید.
   اگر چسب مژه مصنوعی را قبلا استفاده کرده باشید، احتمالا لبه‌ های آن کمی خشک شده و نیاز دارید که آن را روی یک سطح ریخته و بعد آن را به مژه مصنوعی بمالید. حتی می‌توان این کار را با یک خلال دندان انجام داد. یک لایه چسب مژه مصنوعی به لبه‌ های آن زده و دو طرف آن را برای اینکه محکم‌ تر روی پلک بماند، کمی بیشتر چسب بزنید. 20 ثانیه صبر کنید تا چسب کمی خشک و فعال شده و بهتر به مژه ها و پلک بچسبد.

مراحل بعد از گذاشتن مژه مصنوعی

   حال با استفاده از موچین، مژه را گرفته و روی پلک بگذارید. جای مژه را دقیق تنظیم نمایید و آن را از مرکز دقیقا روی لبه پلک و خط مژه ها بگذارید تا بین آن ها فاصله ای نباشد. سپس با انتهای موچین، مژه را روی پلک کمی فشار دهید تا چسب مژه مصنوعی کاملا بچسبد. حال با فرمژه، مژه‌ ها را فر کرده و با خط چشم و ریمل، آرایش چشم خود را تکمیل نمایید. به گفته آرایشگران باید آرایش چشم خود را بعد از گذاشتن مژه مصنوعی تکمیل نمایید. 

آموزش روش صحیح مژه مصنوعی گذاشتنReviewed by سه رخ on Feb 25Rating: 3.0آموزش روش صحیح گذاشتن مژه مصنوعیبسیاری از خانم ها روش صحیح گذاشتن مژه مصنوعی را بلد نیستند و نحوه آرایش چشم با مژه مصنوعی را نمی دانند. در این مقاله نحوه صحیح گذاشتن مژه مصنوعی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها روش صحیح گذاشتن مژه مصنوعی را بلد نیستند و نحوه آرایش چشم با مژه مصنوعی را نمی دانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *