روش گذاشتن مژه مصنوعی
آموزش روش صحیح مژه مصنوعی گذاشتن
اسفند ۶, ۱۳۹۶
نکات ایمنی برای دستگاه موکن برقی
توصیه های ایمنی دستگاه موکن برقی
اسفند ۷, ۱۳۹۶

چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟

یکدست کردن رنگ مو

چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟

چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟

   گاهی اوقات پس از رنگ کردن موها، ممکن است با نمایی چند رنگ و نامناسب از رنگ مو روبرو شوید که ظاهر فرد را نامرتب و کلافه نشان می دهد. موهای چند رنگ در اثر عوامل متعددی ایجاد خواهد شد که اصلی ترین آنها، نداشتن مهارت و شناخت کافی درباره رنگ ها و تکنیک رنگ کردن مو است. همچنین رنگ کردن پی در پی موها بدون اینکه اجازه دهید زمان زیادی از رنگ قبلی بگذرد موجب چند رنگ شدن موها خواهد شد. در این مطلب روش های یکدست کردن رنگ مو برای موهای چند رنگ را به شما آموزش می دهیم.
1. راه حل اول: کوتاه کردن موها
   اگر چند بار موها را مشکی رنگ کرده اید و روی آن رنگ جدید گذاشته اید که چند رنگ شده است، نمی توانید رنگ آن را اصلاح کنید. بهترین راه حل این است که موها را کوتاه کنید چون سایه مشکی، با رنگ کردن های مجدد، موها را دوباره چند رنگ خواهد کرد. رنگ هایی مانند قرمز، بادنجانی، شرابی و... شبیه رنگ موی مشکی هستند و ممکن است باعث شود موها چند رنگ شوند. زیرا رنگدانه های این رنگ ها بسیار قوی می باشند و به سختی رنگ دیگری می تواند جایگزین آنها در تارهای مو شود.حداقل  باید چند ماهی بگذرد تا بتوان رنگ جدیدی را بر روی مو زد و یا اینکه از پاک کننده های رنگ مو استفاده کنید تا رنگ شرابی را از موها حذف کند. توصیه می کنیم این کار را در آرایشگاه و زیر نظر متخصص رنگ و مش انجام دهید.
2. راه حل دوم: پاک کننده رنگ
   برای چند مرحله پی در پی، از شامپو های پاک کننده رنگ استفاده نمایید تا رنگ مو را بشوید و پاک کند.
3. راه حل سوم: به حرفه ای ها مراجعه کنید.
   اگر رنگ موهای شما خیلی بد شده است، بهتر است ریسک بیشتری نکنید و به یک آرایشگاه حرفه ای در زمینه رنگ و مش مراجعه فرمایید و مشکلتان را بگویید. آنها به خوبی می دانند که با موهای چند رنگ شما چه باید بکنند تا یکدست شده و ظاهری زیبا پیدا کند.
4. راه حل چهارم: رنگ کردن دوباره موها
  اگر تمایلی ندارید که برای رنگ کردن مو در آرایشگاه هزینه ای بپر دازید، می توانید در منزل موها را دکلره کرده و سپس یک رنگ معمولی روی آن بگذارید تا موها یکدست شوند. فقط باید دقت کنید که زمان بندی رنگ کردن موها را رعایت نمایید، موهای نزدیک به ریشه، زودتر رنگ می گیرند و باید آنها را در انتها رنگ کنید.

چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟Reviewed by سه رخ on Feb 26Rating: 3.0چگونه موهای چند رنگ را یکدست کنیم؟چند رنگ شدن موها یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم ها به آن گرفتار شده اند و برای حل آن روش های مختلف را استفاده کرده اند. در این مقاله روش های یکدست کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

چند رنگ شدن موها یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم ها به آن گرفتار شده اند و برای حل آن روش های مختلف را استفاده کرده اند.

دیدگاه ها بسته شده است