بوتاکس یا لیزر یا کرم ضد چروک؟
جایگزین هایی برای بوتاکس
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن
روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیت

انتخاب رنگ رژلب

نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیت

نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیت

   رژلب یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار است که تقربا به صورت روزانه برای خانم ها کاربرد دارد. این محصول آرایشی نقش کلیدی را در بهبود دادن به شخصیت ظاهری خانم ها بازی می کند و حتی خیلی از بانوان بدون رژ لب در جامعه حاضر نمی شوند! جالب است بدانید برای خانم ها انتخاب رژ لب مناسب برای هر موقعیت به سختی انتخاب کردن لباس است. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم که برای هر موقعیت و شرایط از چه رنگ رژلبی استفاده کنید. 
- برای محل کار – رژ لب صورتی روشن
   در محل کار باید استایلی مودبانه و رسمی داشته باشید مخصوصا اگر در یک دفتر کار می کنید. به همین دلیل باید بر روی آرایش صورت و به خصوص رژ لب هم کاملا دقت کنید. رنگ صورتی روشن رنگی کاملا مناسب برای این موقعیت است، نه آنقدر غلیظ و جیغ است که چهره شما را نامتعارف نشان دهد و نه آنقدر بی رنگ است که لب ها  را تازه نکند، از طرفی با انواع تناژ پوست هماهنگی دارد.
- برای ملاقات عاشقانه – رژ لب قرمز مات
   هر خانمی دوست دارد بهترین استایل و آرایش را در قرار ملاقات عاشقانه با نامزد و عشقش داشته باشد. پس چه رنگی بهتر از رنگ قرمز؟ رنگ قرمز مات رنگی تک و خیره کننده است. هم خیلی پیچیده است و هم خیلی بولد و از طرفی برای تمام رنگ های پوست مناسب می باشد.
- برای بیرون رفتن با دوستان – رژ لب شاتوتی
   اگر قصد دارید استایلی طبیعی ولی در عین حال جذاب و فریبنده داشته باشید از یک رنگ شاتوتی روشن استفاده نمایید. رژ لب های شاتوتی نیز با هر رنگ پوستی تناسب دارند و از طرفی نیاز به میکاپ صورت غلیظی هم ندارند! 
- برای مصاحبه شغلی – رژ لب قهوه ای
   در هنگام ملاقات و مصاحبه شغلی به خصوص در اولین جلسه آشنایی باید استایل شما با اعتماد به نفس و حرفه ای باشد. در هنگام مصاحبه شغلی، مصاحبه کننده بیشتر به صورت شما توجه می کند تا لباسی که پوشیده اید، به همین دلیل باید آرایش صورت ملایم و جذابی داشته باشید و یک رژ لب قهوه ای خوشرنگ می تواند تاثیر زیادی در اولین قرار کاری شما داشته باشد. یرا هم چهره شما را دلنشین می سازد و هم اینکه وقار و متنانت خاصی به چهره می بخشد.
- برای تفریح با خانواده – رژ لب هلویی
   زمانی که می خواهید با خانواده خود یک روز را بگذرانید، بهتر است که یک رژ لب ملایم هلویی استفاده کنید که هم ساده و هم جذاب است. فقط کافی است که با آن رنگ حس آرامش و راحتی داشته باشید. این رنگ با انواع تیپ های اسپرت و راحت همخوانی دارد.

نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیتReviewed by آرایشگاه on May 11Rating: 3.0نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیترنگ رژلب یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین عوامل زیبایی صورت است که بهتر است برای هر موقعیت و مکانی رنگ مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب ما نحوه انتخاب رنگ رژلب برای موقعیت های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

رنگ رژلب یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین عوامل زیبایی صورت است که بهتر است برای هر موقعیت و مکانی رنگ مناسب را انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *