ماسک عسل برای جوش صورت
ماسک عسل برای جوش صورت
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
بوتاکس صورت با ماده غذایی
بوتاکس صورت با این ۸ ماده غذایی!
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵

راه برداشتن ابرو خود(قسمت۱)

راه برداشتن ابرو خود

راه برداشتن ابرو خود

راه برداشتن ابرو خود

ابرو ها بر روی زیبایی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارند. در هر حالتی، چه اینکه کوتاه و نازک باشند یا به طرز وحشیانه ای بلند و پهن. ظاهر متفاوتی به شما می‌دهند. آن قوس‌های کوچک تعیین کننده این هستند که آرایش شما چگونه به چشم بیاید.

از آیینه‌های مقعر استفاده نکنید

با اینکه استفاده از آیینه‌های بزرگ نما در نگاه اول بهتر به نظر می‌رسند، اما باید به شما بگوییم استفاده از این نوع آیینه‌ها بدترین کاری است که شما میتوانید انجام دهید. این آیینه‌ها می‌توانند گمراه کننده باشند و شما موهای خط ابرو ی خود را هم به اشتباه بکنید. بنابراین استفاده از آیینه‌های معمولی مفیدتر واقع خواهند شد.

ابرو های خود را با شکل صورت خود هم‌تراز کنید.

اگر تازه کار هستید و قصد دارید که خودتان برای اصلاح ابرو های خود اقدام کنید نکاتی را باید بدانید که بسیار حائز اهمیت هستند. ابتدا از یک مداد ابرو استفاده کنید تا نقطه آغاز کار خود را پیدا کنید. سوراخ بینی خود را در نظر بگیرید، خط ابرو ی شما باید دقیقا از محلی شروع شود که در امتداد سوراخ بینی شماست.

مداد را به صورت عمودی در امتداد بینی بگیرید تا نقطه شروع ابرو ی خود را بیابید. برای اینکه قوس ابرو را بیابید مداد را بر روی نوک بینی خود بگذارید و طوری زاویه آن را تنظیم کنید که سر مداد مستقیم به سمت مردمک چشم شما باشد.برای پیدا کردن نقطه پایان ابرو، زاویه مداد را طوری تنظیم کنید که نوک مداد در قسمت پایین بینی باشد و سر مداد در گوشه چشم، اگر طول ابرو ی شما همین اندازه است طول ابرو ی مناسبی دارید اما اگر بلند تر از این مقدار است پیشنهاد می‌کنیم اضافی آن را بکنید.

بعد از دوش گرفتن ابرو های خود را بردارید

همه ما می‌دانیم که ابرو برداشتن چقدر دردناک است اما راه‌هایی هم وجود دارند که کمک کنند شما درد کمتری را احساس کنید. بعد از اینکه یک دوش آب‌گرم گرفتید موچین مورد علاقه خود را بردارید و شروع کنید به کندن موهای زائد ابرو که باعث نامرتبی ابروی شما شده است. آب گرم باعث میشود که فولیکل‌ها باز شوند و در نتیجه موهای زائد ابروی شما به راحتی کنده می‌شوند.

راه برداشتن ابرو خود(قسمت۱)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 10Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *