مهم ترین مواد ویتامینه مو
انواع مواد ویتامینه مو
تیر ۲۱, ۱۳۹۶
بهترین ماسک قهوه ضد پیری پوست
ماسک قهوه
تیر ۲۱, ۱۳۹۶

جذابیت با آرایشی تیره و روشن

بهترین روش جذابیت با آرایشی تیره و روشن

جذابیت با آرایشی تیره و روشن

جذابیت با آرایشی تیره و روشن

برای تعریف آرایش تیره و روشن می توان گفت آرایشی را که در صورت تضاد ایجاد کند را گویند . این گونه آرایش را برای زمان هایی که می خواهید خستگی و بی حالی چهره خود را بپوشانید و شاد و جذاب به نظر بیایید به شما توصیه می کنیم .

 تفاوت بین رنگ های تیره و روشن :

تفاوت میان این دو ،کار چندان سخت و دشواری نمی باشد .روشن پودری سبک وزن است و تیره رنگ های مات و سنگین را شامل می شود .اگر می خواهید آرایشی تیره و روشن داشته باشید ،باید این رنگ ها را که تضاد زیبایی با یکدیگر دارند را ترکیب کنید و آرایشی زیبا به وجود آورید .

یک قلم مو تمیز و مخصوص فقط برای ترکیب رنگ ها :

یک از آرایشگران معروف می گوید به هیچ عنوان لوازم آرایشی ، برس ها و قلم موهایتان را با هم مخلوط نکنید . زیرا این امر مانع به وجود آمدن رنگ هایی براق و چشمگیر می شود .

مخلوط کردن :

اگر می خواید آرایشی خیلی عالی داشته باشد،باید در ترکیب کردن رنگ ها دقت و توجه زیادی را صرف کنید . برای مثال ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای با رنگ های سبک و روشن نارنجی و قرمز ، آرایشی جذاب و فوق العاده را به وجود می آورد .

جذابیت با آرایشی تیره و روشنReviewed by سه رخ on Jul 12Rating: 4.5جذابیت با آرایشی تیره و روشنبرای تعریف آرایش تیره و روشن می توان گفت آرایشی را که در صورت تضاد ایجاد کند را گویند . این گونه آرایش را برای زمان هایی که می خواهید خستگی و بی حالی چهره خود را بپوشانید و شاد و جذاب به نظر بیایید به شما توصیه می کنیم .

2 دیدگاه ها

  1. بهاره گفت:

    این روش همون کانتورینگ واستروبینگ صورت هستش که باید توی ارایش رعایت کنید تا عیوب صورت شما برطرف شه و جذاب به نظر برسید.

  2. سلما گفت:

    واقعا آرایش تیره و روشن می تونه تأثیر زیادی روی چهره داشته باشه و اینکه این نوع آرایش ها باید به چهره و صورت فرد بیاد.مثلاً آرایش تیره برای همه چهره ها مناسب نیست!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *