ماسک حنا و شنبلیله برای درمان شوره سزر
درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله
تیر ۱۳, ۱۳۹۶
مراحل انجام اسکراب صورت
ماسک های صورت شب
تیر ۱۳, ۱۳۹۶

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنا

ماسک حنا مو برای درمان شوره سر

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنا

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنا

برای اینکه مشکلاتی مانند خارش پوست سر، شوره های سر و حتی خشک شدن پوست سر را بر طرف و درمان کنیم می توانیم از ماسک موی حنا استفاده کنیم. به گفته آرایشگران حرفه ای و باتجربه در آرایشگاه استفاده مداوم از حنا موجب درمان قطعی شوره سر خواهد شد . مانع از برگشت مجدد آن نیز خواهد شد.
- نصف فنجان تخم شنبلیله
- پودر حنا به مقدار لازم
- روغن خردل به مقدار لازم

یک شب قبل از استفاده از این ماسک ابتدا تخم شنبلیله را در آب خیسانده و صبح روز بعد تخم شنبلیله را از آب خارج کنید و آنقدر له کنید تا حالت خمیری پیدا کند. سپس مقداری روغن خردل و پودر حنا را به خمیر اضافه کنید و حسابی مخلوط کنید. خمیر حاصل را روی کف سر خود زده و پس از گذشت مدن زمان 30 الی 40 دقیقه موها را شسته و شامپو و نرم کننده بزنید. توصیه آرایشگران و متخصصان پوست و مو در آرایشگاه این است که هر 15 روز یک بار استفاده نمایید تا موهای سالم تری داشته باشید البته برای اینکه شاهد نتیجه ای سریع تر و بهتر باشید به مدت 4 هفته و هر هفته 1 بار از این ماک استفاده کنید.این ماسک را حداقل هر ۱۵ روز یک بار استفاده کنید تا پوست سر و موهایی سالم داشته باشید. برای گرفتن نتیجه سریع تر بهتر است این ماسک را هفته ای یک بار و به مدت ۴ هفته استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا
رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا

خواص حنا برای مو
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو
درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله
ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موها

 

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حناReviewed by سوما on Jul 4Rating: 4.5درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنادر این مقاله قصد داریم یک روش ساده برای درمان خارش و شوره پوست سر را به شما آموزش دهیم.ماسک حنا هم شوره سر را از بین می برد و هم موجب تقویت ریشه ها می شود.

1 دیدگاه

  1. دیبا گفت:

    واقعا حنا برای پوست سر مفیده. بی دلیل نیس زمان های قدیم از حنا برای پوست و مو استفاده میکردن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *