لوازم آرایشی برای چشم
لوازم آرایش چشم (قسمت۳)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷
بهترین مارک رژلب
مارک رژلب
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷

رنگ رژلب سال

رنگ رژلب

رنگ رژلب سال

رنگ رژلب سال

   هر سال با توجه به فشن و مدهایی که طراحی می شوند رنگ هایی خاص از رژلب مد می شود که خانم ها به دنبال استفاده از آن رنگ ها می روند. ذر این مطلب سعی داریم رنگ رژلب سال را به شما عزیبزان معرفی کنیم. 
- قرمز خونی مات
   رژلب قرمز خونی با انتهای ماتی که دارد در فصل بهار و در فشن شوها خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ موجب روشن‌ تر و جذاب‌ تر نشان دادن صورت خواهد شد. خانه‌ های مد Marco De Vincenzo، Mary Katrantzou، Olivier Thyskens، Valentino، Giambattista Valliو Dolce & Gabbana از جمله برندهای معروفی هستند که از این رنگ به میزان زیادی در فشن شوهای خود استفاده نموده اند. رژهایی که با پوست‌ های شفاف و تمیز و ابروهای تمیز ست می شوند. توصیه می کنیم رژ Retro Matte Liquid Lipstick In Feels So Grand از برند معروف MAC را امتحان کنید.
Electric Orange
   این رنگ بسیار جیغ و جذاب است  انگار برای شب‌ های تابستانی طراحی شده است! اما می‌توانید از آن برای بهار نیز استفاده کنید، برندهای معروف Versus، Mary Katrantzou و Jason Wu  از این رنگ با پوست‌ های برنزه و مژه‌ های زیاد استفاده می کنند. توصیه می کنیم رژ Vivid matte Liquid Lip Color in Orange از برند معروف Maybelline  امتحان کنید البته از آن می توان به عنوان سایه چشم نیز استفاده نمود. 
Silvery Gloss
   این رژلب براق و نقره‌ ای توسط خانه‌های مد Marani و Fenty x Puma مورد استفاده قرار می گیرد و در هر دو فشن شو با درخشش نقره‌ ای و خاصی که داشت حالتی هولوگرافیک را به لب‌ ها داده بودند. این رژلب خاصیت حجم دهی بالایی دارد. توصیه می کنیم رژ Lip Lustre in Etoile از برند Surrratt  را امتحان کنید. این رژلب همان مقدار درخشش و برقی را به صورت شما می‌دهد که نیاز دارید و همزمان نیز مانع از غیرطبیعی بودن چهره می شود. 

رنگ رژلب سالReviewed by سه رخ on Apr 25Rating: 3.0رنگ رژلب سالهر ساله با توجه به فشن و مدی که در اوایل سال به وجود می آید رنگ های خاصی برای رژلب مورد استفاده قرا می گیرد. در این مقاله رنگ رژلب سال را به شما معرفی می کنیم.

هر ساله با توجه به فشن و مدی که در اوایل سال به وجود می آید رنگ های خاصی برای رژلب مورد استفاده قرا می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *