تقویت موی رنگ شده
روش های مراقبت از موهای رنگ شده
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
مهم ترین نکاتی در مورد رنگ کردن مو
نکاتی در مورد رنگ کردن مو
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن مو

حجیم کردن مو با رنگ مو

رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن مو

رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن مو

   موی نازک یکی از مشکلاتی است که برخی از خانم ها و آقایان با آن روبرو هستند. در بعضی موارد افراد به اندازه کافی مو دارند اما این موها نازک و ظریف است و کامل پوست سر را پوشش نمی دهد. موهای نازک و ظریف به هیچ و جه قابل درمان نیستند چون این یک ویژگی ژنتیکی است و تغییر ویژگی ژنتیکی به این راحتی‌ های امکان پذیر نمی باشد. اما می‌ توان با اظستفاده از روش‌ های مختلف ظاهر مو را ضخیم تر و پرپشت تر نشان داد.بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه های زنانه با استفاده از این ترفندها به خانم ها و آقایانی با موهای کم پشت کمک می کنند تا در مدت زمان کمی موهایی زیبا و حجیم داشته باشند. یکی از این ترفندها انتخاب رنگ موی مناسب است. 
   رنگ مو موجب متورم شدن کوتیکول مو شده و قطر و حجم آن را افزایش خواهد داد. یک‌ بار در ماه ریشه‌ های مو را رنگ کنید و هر دو تا سه ماه یک‌ بار با رنگی روشن‌ تر از رنگ طبیعی موهای خود را هایلایت نمایید. اگر قصد دارید در چهره و ظاهر خود تغییری ایجاد کنید، حتما رنگ روشن را برای موهای نازک استفاده نمایید. رنگ‌ های روشن مو را کلفت‌ تر و ضخیم‌ تر خواهند کرد دقیقا برعکس رنگ‌ های تیره که موها را نازک و ظریف نشان خواهد داد. حتی چند تار هایلایت در پرتر نشان دادن موها بسیار مؤثر است.

رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن موReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.0رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن موخانم هایی که موهای نازک دارند می توانند با انتخاب رنگ مناسب برای موهای خود موها را پرپشت تر نشان دهند که معمولا رنگ های روشن موها را پرپشت تر نشان می دهند. در این مقاله مناسب ترین رنگ مو را به شما معرفی می کنیم.

خانم هایی که موهای نازک دارند می توانند با انتخاب رنگ مناسب برای موهای خود موها را پرپشت تر نشان دهند که معمولا رنگ های روشن موها را پرپشت تر نشان می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *