بهترین آرایش عروس اروپایی
آرایش عروس اروپایی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷
آرایش گونه برای صورت های لاغر
رژگونه برای صورت لاغر
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷

رژگونه صورت بیضی

بهترین رژگونه برای صورت بیضی

رژگونه صورت بیضی

رژگونه صورت بیضی

   رژگونه زدن به صورت های بیضی شکل باید ابتدا صورت خود را تمیز کنید. صورت را بشویید یا با استفاده از دستمال مرطوب تمیز نمایید. سپس با یک تونر و پد پنبه ای نرم آرایش باقی مانده روی صورت را کاملا پاک کنید. سپس به صورت خمود مرطوب کننده بزنید. اگر مرطوب کننده حدی از SPF باشد بهتر است چون علاوه بر رطوبت رسانی پوست موجب محافظت از پوست نیز خواهد شد. از کرم پودر مایع مناسب پوست خود برای زیرسازی پوست استفاده نمایید که بهتر است یک درجه روشن تر از پوست خودتان باشد. با یک پد گرد و نرم که کمی مرطوب است پوست را کمی مرطوب مرده و  از یک زیرساز یا پرایمر پودری فشرده یا کرکی استفاده نمایید.
   فندیشن های گلوله ای برای جوان تر نشان دادن پوست بهتر عمل می کنند. از یک پد گرد و نرم و پس از آن از یک قلموی برای زدن پودر به صورت استفاده کرده و قلمو را به آرامی در طول صورت بکشید. استفاده از قلمو حالت کرکی پودر را از بین خواهد برد. آرایش باید یک دست و صاف باشد تا جذابیت صورت بیشتر شود. به آرامی زیر خط گردن تا لاله گوش را با انگشت پرایمر بزنید. اگر قصد دارید از رژگونه پر رنگ استفاده کنید، از یک پد یا قلمو استفاده نمایید تا رژگونه پخش و یک دست گردد و مقدار زیادی از آن گونه را سرخ نکند. افرادی که صورت بیضی شکل دارند باید سعی کنند به نحوه رژگونه بزنند که صورت را کشیده تر نشان ندهد. پس به توصیه آرایشگران حرفه ای در ارایشگاه سعی کنید به صورت دایره وار روی گونه را با رنگی ملایم رژگونه بزنید تا حالت بیضی مانند صورت را از بین ببرد. 

رژگونه صورت بیضیReviewed by آرایشگاه on May 2Rating: 3.0رژگونه صورت بیضی افرادی که صورت بیضی شکل دارند باید به گونه ای رژگونه بزنند که حالت کشیده صورت از بین رفته و صورت حالت گرد پیدا کند و همچنین باید از رنگ های ملایم استفاده کنند. در این مقاله نحوه رژگونه زدن برای صورت بیضی را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که صورت بیضی شکل دارند باید به گونه ای رژگونه بزنند که حالت کشیده صورت از بین رفته و صورت حالت گرد پیدا کند و همچنین باید از رنگ های ملایم استفاده کنند.

1 دیدگاه

  1. سمیرا گفت:

    آرایشگر من برای آرایش عروسیم از این روش استفاده کرد خیلی هم زیبا شده بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *