بهترین لایه بردار پا
اسکراب پا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
مزایای گلاب برای پوست صورت
فواید گلاب برای پوست
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

فواید پدیکور برای آقایان

پدیکور ناخن برای آقایان

فواید پدیکور برای آقایان

فواید پدیکور برای آقایان

   بسیاری از افراد تصور می کنند که پدیکور ناخن فقط مختص خانم ها می باشد و این خدمات فقط باید در آرایشگاه زنانه به خانم ها ارائه شود. در حالی که این یک تصور اشتباه است. بسیاری از آقایان به دلیل قرار گرفتن پاهایشان در جوراب و کفش به مدت طولانی در طول روز بیشتر از خانم ها به این خدمات نیازمندند. پدیکور در واقع یک روش درمانی برای پا می باشد تا ناخن ها در سلامت کامل رشد کنند و آسیب به پوست و ساختار ناخن وارد نگردد. در واقع انجام پدیکور یک راه حل عالی برای افزایش سلامت ناخن های پا، پوست پاشنه پا و به طور کلی افزایش زیبایی و سلامت پاهاست. بهترین زمان برای انجام پدیکور معمولا هر هفته و یا هر دو هفته یک بار است. در ادامه فواید پدیکور ناخن را به شما معرفی می کنیم:
1. جلوگیری از فرو رفتن ناخن به پوست
2. از بین بردن باکتری ها و آلودگی های موجود در پا و همچنین از بین بردن بوی بد پا
3. ایجاد ظاهری خوب و مناسب برای پاها و حذف حالت ترک خورده و خشک شده پوست پاشنه پا
4. افزایش جریان خون در پاها در اثر ماساژ دادن پاها در فرآیند پدیکور

فواید پدیکور برای آقایانReviewed by سه رخ on Feb 15Rating: 3.0فواید پدیکور برای آقایانپدیکور یکی از خدمات تخصصی ناخن است که در آرایشگاه برای سلامت ناخن های پا انجام می گردد. این روش دارای فواید زیادی برای ناخن های پا است. در این مقاله فواید پدیکور را برای مردان بررسی می کنیم.

پدیکور یکی از خدمات تخصصی ناخن است که در آرایشگاه برای سلامت ناخن های پا انجام می گردد. این روش دارای فواید زیادی برای ناخن های پا است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *