پدیکور ناخن برای آقایان
فواید پدیکور برای آقایان
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
تیره کردن ابرو
تیره کردن ابروها با آرایش
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

فواید گلاب برای پوست

مزایای گلاب برای پوست صورت

فواید گلاب برای پوست

فواید گلاب برای پوست

1. گلاب برای خارش پوست دست بسیار مفید می باشد. اسپری کردن گلاب بر روی محل خارش موجب تسکین و بهبودی آن خواهد شد.
2. از گلاب به عنوان یک ماده‌ی ضد پیری می‌توان استفاده نمود. گلاب باعث بازسازی پوست می شود و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد.
3. گلاب موجب بهبود زخم و آثار آفتاب‌ سوختگی خواهد شد. پاک کرن محل زخم با گلاب زخم‌ ها را تسکین خواهد داد.
4. گلاب یک روش درمان بسیار عالی برای از بین بردن جوش و آکنه است. صورت خود را با یک پاک‌ کننده‌  ملایم تمیز کرده و با استفاده از یک پنبه، گلاب را روی محل جوش‌ ها بزنید. تکرار این کار به صورت روزانه باعث کاهش آکنه و از بین رفتن آن می گردد.
5. گلاب به عنوان یک مرطوب‌ کننده‌ طبیعی عمل خواهد کرد. توصیه می‌ شود بعد از حمام، از گلاب بر روی پوست صورت و بدن خود استفاده نمایید. از ترکیب گلاب با گلیسیرین و یا روغن زیتون نیز می توان برای ایجاد رطوبت بیشتر در پوست استفاده کرد.

 

6. گلاب خاصیت سفیدکنندگی برای پوست دارد و به عنوان یک روشن‌کننده‌ی طبیعی برای پوست صورت عمل می‌کند. برای این کار، 1 گرم آرد یا چوب صندل را با 2 گرم گلاب ترکیب کنید و روی پوست خود قرار دهید. ترکیب گلاب با عسل و گلیسیرین نیز سبب درخشان شدن پوست می‌شود.

 

7. گلاب یک پاک‌کننده عالی برای از بین بردن آلودگی و گردوغبار از پوست صورت است. پاک کردن صورت با گلاب برای افرادی که دارای پوستی خشک هستند بسیار مفید است. همچنین گلاب یک جایگزین مناسب برای پاک‌کننده‌های آرایشی صنعتی و شیمیایی است.

فواید گلاب برای پوستReviewed by سه رخ on Feb 15Rating: 3.0فواید گلاب برای پوستگلاب یکی از طبیعی ترین تونرهای پوست است که موجب تقویت و درمان جوش صورت می شود و مانع از ایجاد چین و چروک پوست خواهد شد. در این مقاله فواید گلاب را برای پوست به شما آموزش می دهیم.

گلاب یکی از طبیعی ترین تونرهای پوست است که موجب تقویت و درمان جوش صورت می شود و مانع از ایجاد چین و چروک پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *