مزایای گلاب برای پوست صورت
فواید گلاب برای پوست
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
آرایش کلاسیک برای ولنتاین
آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶

تیره کردن ابروها با آرایش

تیره کردن ابرو

تیره کردن ابروها با آرایش

تیره کردن ابروها با آرایش

   برای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که در آرایشگاه و منزل قابل اجرا هستند. یکی از این روش ها استفاده از آرایش برای تیره کردن ابروها است. تیره کردن ابروها با استفاده از لوازم آرایشی مانند مداد و ریمل ابرو، یک روش کاملا موقتی و یک روزه می باشد که با شستن صورت و پوست از بین خواهد رفت. خیلی از خانم‌ ها اصول تیره کردن ابروها را بلد نیستند و بعد از آرایش، زیبایی چهره خود را به دلیل رعایت نکردن نکات زیر کاهش می‌دهند. برای تیره کردن ابروها با آرایش، باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:
1. برس ریمل ابرو را به خوبی در داخل آن غلتانده تا به مایع ریمل آغشته شود.
2. مایع اضافی روی برس را می توانید با لوله ریمل بگیرید. زیرا اگر میزان مایع ریمل زیاد باشد، باعث پررنگ شدن بیش از حد ابروها خواهد شد.
3. برس ریمل را باید به آرامی روی تارهای ابرو بکشید نه روی پوست زیر ابرو!
4. این کار را با دقت انجام دهید و سعی کنید که تمام قسمت‌ ها، بدون لکه و مایع اضافی باشد، یعنی کاملا یکدست و یکنواخت ریمل بزنید تا طبیعی به نظر برسد.
5. همیشه در بین کار، کمی مکث کنید و ابروها را با دقت برانداز کنید تا اگر در جایی مشکلی وجود داشت که باعث غیر طبیعی شدن ابروها شد، بتوان آن را سریع رفع کرد.

تیره کردن ابروها با آرایشReviewed by سه رخ on Feb 15Rating: 3.0تیره کردن ابروها با آرایشبرای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. در این مقاله نحوه تیره کردن ابروها را با رنگ ابرو به شما آموزش می دهیم.

برای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. یکی از رو های تیره کردن ابروها آرایش ابروها با ریمل ابرو است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *