اشتباه در ریمل زدن به مژه‌ ها
اشتباه در ریمل زدن به مژه‌ ها قسمت اول
تیر ۲۲, ۱۳۹۶
آموزش پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو
پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو
تیر ۲۲, ۱۳۹۶

انواع ماسک گلاب

معرفی انواع ماسک گلاب

انواع ماسک گلاب

انواع ماسک گلاب

  • ماسک گلاب جهت طراوت و تازگی پوست:
    پس از هر بار استحمام که منافذ پوست بازتر هستند، گلاب را به پوست صورت بمالید. در این حالت اسانس موجود در گلاب به سرعت جذب پوست می‌شود که با توجه به اثرات آن در افزایش جریان خون، باعث شادابی پوست می‌گردد. البته استفاده مداوم از این روش می‌تواند این اثرات مطلوب را ایجاد کند.
  •  ماسک گلاب برای رفع جوش‌های بدن:
    برای این کار مقداری گلاب را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس این خمیر را مدت یک ساعت یا تمام شب ( موقع خواب ) روی جوش‌های خود قرار دهید.
  •  ماسک گلاب برای درمان بیماری‌های پوستی:
    برای افراد با پوست خشک ترکیب گلاب و گلیسیرین برای درمان بیماری‌های پوستی بخصوص اگزما و دراماتیت بسیار توصیه می‌شود و کمک می‌کند تا دیگر پوستتان خشک نشود. همچنین ترکیب این دو ماده در درمان التهاب و از بین بردن قرمزی پوست هم تاثیرگذار است. برای این منظور یک بطری 200 تا 250 میلی‌لیتری از گلیسیرین را داخل یک کاسه ریخته و 100 میلی‌لیتر گلاب و دو قاشق غذاخوری آب لیمو به آن اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید. سپس این ماده جدید را داخل ظرفی بریزید و هرشب آن را روی پوستتان استفاده کنید تا از خواص شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید. قبل از استفاده از این محلول صورتتان را با یک پنبه خیس کاملا پاک کنید و سپس از آن استفاده کنید.
  •  ماسک گلاب برای از بین بردن جوش‌ها:
    گلاب دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی و از بین برنده طبیعی جوش ،آکنه و لکه‌های پوستی است و به همراه گلیسیرین برای درمان جوش‌ها و آکنه افراد با پوست چرب بسیار مفید است.

ماسک گلاب

خواص ماسک گلاب

انواع ماسک گلابReviewed by سه رخ on Jul 13Rating: 4.5انواع ماسک گلابدر این مقاله میخواهیم انواع ماسک گلاب را از دید متخصصین پوست در آرایشگاه بررسی کنیم. معرفی انواع ماسک گلاب برای پوست کدام است.

1 دیدگاه

  1. سولین گفت:

    گلاب بخاطر خاصیت خنک کنندگی و درمانیش تأثیر زیادی روی جراین خون داره و جریان خون را در زیر پوست به صورت منظم هدایت میکنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *