بهترین زمان مناسب تزریق بوتاکس دیسپورت
زمان مناسب تزریق بوتاکس دیسپورت
آبان ۵, ۱۳۹۶
برس موی مناسب
ویژگی‌‌های یک برس موی خوب
آبان ۵, ۱۳۹۶

آرایش زمستانی: فرشته برفی

آرایش فرشته برفی

آرایش زمستانی: فرشته برفی

آرایش زمستانی: فرشته برفی

   یکی از انواع آرایش زمستانی، آرایش فرشته برفی است که بیشتر آرایشگران در آرایشگاه این نوع آرایش را برای میهمانی ها پیشنهاد می دهند. زیرا این آرایش هم برای روزهای سرد زمستان مناسب می باشد و هم جلوه‌ای جذاب و خاص به چهره می بخشد. این آرایش در واقع الهامی از روزهای برفی زمستان است. این نوع  آرایش بسیار ساده بوده اما برای اطمینان و سرعت عمل بیشتر در زمان مهمانی بهتری است آن را یکبار تمرین کنید. این آرایش با جذابیتی که به چهره می دهد نگاه شما را به اوج خواهد رساند. 
   در این مدل آرایش با یک سایه نقره‌ای پشت چشم را می پوشانند و با این کار معصومیت خاصی به چهره می دهند. البته توجه داشته باشید میزان رنگ سایه باید با رنگ پوست تناسب داشته باشد. رنگ نقره‌ای مرواریدی برای هر پوستی مناسب بوده و اگر این سایه‌‌ها تیره‌تر از حد معمول استفاده شوند چهره را مصنوعی نشان می دهند. رنگ‌های دیگری که برای سایه می‌توا بر حسب علاقه در این مدل آرایش به کار برد شامل: رنگ‌های صورتی سرد و آبی یخی و بنفش کم رنگ است که هر کدام زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می دهند.

چگونگی انجام آرایش فرشته برفی:

مرحله اول: همانطور که متوجه شدید یکی از اصلی ترین نکات در این آرایش، سایه چشم است. می توان هم از سایه مایع و هم از سایه پودری استفاده کرد. ابتدا با یک برس سایه به حالت ضربه‌ای سایه را روی پلک خود بزنید، این کار برای پوست‌های چروک بسیار لازم است، سپس می‌توان سایه را تا برجستگی استخوان پلک ادامه داده و مقداری هم برای جلوه بیشتر به پایین چشم بزنید.
مرحله دوم: دراین مرحله برای جلوه دادن بیشتر به چشم‌ ها، با کمک یک فر مژه، مژه‌‌ ها را فر کرده و یا با استفاده از حرکت چرخشی ریمل مژه‌‌ ها را فر کنید.
مرحله سوم: در انتها با یک ریمل سیاه مژه ها را تیره کنید تا  از درخشش سایه کم کرده و چهره را طبیعی‌ تر نشان دهد. 

آرایش زمستانی: فرشته برفیReviewed by سه رخ on Oct 27Rating: 3.0آرایش زمستانی: فرشته برفیآرایش زمستانی مدل فرشته برفی یکی از آرایش هایی است که ظاهری معصوم و زیبا به صورت شما می بخشد و بیشتر از سایه های نقره ای رنگ در آن استفاده می شود. در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش زمستانی مدل فرشته برفی یکی از آرایش هایی است که ظاهری معصوم و زیبا به صورت شما می بخشد و بیشتر از سایه های نقره ای رنگ در آن استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *