آموزش آرایش چشم گربه ای
آرایش چشم گربه ای برای چشمهای گرد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶
آموزش براشینگ مو
خشک کردن مو با سشوار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

آرایش عید نوروز (قسمت ۳)

آرایش مخصوص عید نوروز

آرایش عید نوروز (قسمت ۳)

آرایش عید نوروز (قسمت ۳)

- از برس‌ های بزرگ استفاده کنید!

برای براشینگ با استفاده از برس‌ های گرد می‌ توان مدل‌ های متنوعی در موها ایجاد كرد. معمولا 3 روش پایه برای براشینگ مو وجود دارد:
الف) براشینگ با برس بزرگ برای لخت‌ کردن موها
ب) براشینگ با برس متوسط برای حالت دادن به موها (به سمت داخل یا خارج)
ج) براشینگ با برس كوچك برای برس پیچ‌كردن مو
قبل از براشینگ با توجه به جنس مو از ژل یا حالت‌ دهنده مناسب برای موهای خود استفاده نمایید، بعد موها را با توجه به فرم دلخواه خود تقسیم‌ بندی کرده و از موهای ردیف پایین قسمت پشت سر، سشوار كشیدن را آغاز كنید و پس از تمام‌ شدن كار از اسپری‌ های تثبیت کننده مو استفاده نمایید.

- هنگام آب‌ كشیدن موها، آب را سرد كنید!

   دقت کنید همیشه قبل از مصرف شامپو، آن را با مقداری آب مخلوط نمایید چون شامپوی غلیظ پس از خشك‌ شدن در مو حالت الكتریسیته ایجاد خواهد کرد. همچنین از آن‌ جا كه بیشتر شامپو های تجاری حالت قلیایی(PH بالا) دارند، باید دقت کنید موها را با دقت آبكشی نمایید، چون باقی‌ مانده شامپو می‌ تواند در نهایت موجب موخوره در موها شود. هنگام آب‌ كشیدن هم به تدریج آب را سرد كنید تا منافذ پوست‌ سر، بسته شده و بعد از آن موها را با حوله كاملا خشك نمایید. با رعایت این نكات می‌ توانید مطمئن باشید موهای شما سالم می‌ ماند در نتیجه به خوبی حالت خواهند گرفت.

- جوش‌های سرسیاه

   وكس یکی از روش های برداشتن مو از صورت است كه درد كمتری نسبت به اصلاح با بند داشته و علاوه بر این‌ ها دانه‌های سرسیاه روی بینی را نیز از بین خواهد برد و با این روش موها دیرتر از روش بند انداخت رشد می کنند و تا حدی هم نرم‌ تر و كركی مانند خواهند شد. توصیه می کنیم در خانه صورت خود را وكس نكنید زیرا ممكن است پوست خود را بسوزانید و روی پوست تاول ایجاد كنید، همچنین اگر وكس را بد از روی پوست بلند كنید كبودی ایجاد خواهد شد. بعد از وكس نیز بهتر است از لوسیون ضد التهاب و ضدجوش استفاده نمایید.

- مراقب جوش‌های زیرپوستی باشید!

   در واقع می توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که قبل از عید صورتش را اصلاح نكند اما بسیاری از آن‌ ها مدام نگران جوش‌ های بعد از بند هستند و غالبا هم گرفتارش خواهند شد. توصیه می‌كنیم هنگام اصلاح صورت از پاكیزه‌ بودن نخ اصلاح و پیش‌ بند اطمینان یابید و همچنین برای پیشگیری از جوش صورت از آرایشگر خود بخواهید ابتدا نخ را به الكل آغشته کرده و سپس از آن استفاده كند و بعد از اصلاح هم برای جلوگیری از التهاب و جوش از پماد بتامتازون یا ژل‌ های ضدجوش استفاده نمایید. البته افرادی‌ كه پوست‌ های چرب دارند، می‌توانند از آب‌خیار هم استفاده كنند تا حرارت و التهاب از پوست آن ها کاهش یابد. 

- ابروهای خالی را دریابید!

   توصیه ما این است از برداشتن بیش‌ ازاندازه ابروهای خود خودداری كنید، به‌ خصوص وقتی سن بالاتر می‌رود. زیرا زیاد برداشتن ابروها به مرور موجب كم‌ شدن و حتی از بین رفتن كامل ابروها خواهد شد تا جایی كه هیچ‌ وقت دوباره رشد نخواهند كرد. در این مواقع تنها راه، استفاده از مداد یا سایه ابرو است تا بتوان خالی بودن ابروها را پوشش داد. برای این كار كافی است از قسمت داخلی ابروها شروع کنید، سپس به سمت بیرون ابروها حركت كنید. بهتر است برای این كار از یك مداد نوك‌ تیز یا برسی زاویه‌ دار استفاده نمایید؛ باید اول روی ابرو با مداد به‌ صورت نقطه‌ نقطه گذاشته و سپس رنگ را پخش نمایید.

آرایش عید نوروز (قسمت ۳)Reviewed by سه رخ on Mar 10Rating: 3.0آرایش عید نوروز (قسمت ۳)با فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار بسیاری از خانم ها تغییراتی در مدل موها و ابروهای خود ایجاد می کنند که معمولا این کارها را در آرایشگاه زنانه انجام می دهند. در این مقاله این نوع تغییرات را به شما معرفی می کنیم.

با فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار بسیاری از خانم ها تغییراتی در مدل موها و ابروهای خود ایجاد می کنند که معمولا این کارها را در آرایشگاه زنانه انجام می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *