آرایش مخصوص عید نوروز
آرایش عید نوروز (قسمت ۳)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶
لایه برداری پوست با اسید میوه
پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

خشک کردن مو با سشوار

آموزش براشینگ مو

Young woman in a hair salon

خشک کردن مو با سشوار قبل از اتو کشیدن :

          زمانی که شما می خواهید موهای خود را با اتو صاف کنید، تا آنجا که ممکن است قبل از اتو کشیدن ، موهای خود را با سشوار خشک کنید . این کار نه تنها باعث می شود که اتوکشیدن مو بهتر انجام شود ، بلکه باعث می شود که موهای شما از گرما آسیب نبیند و از بین نرود.
          هنگام خشک کردن مو با سشوار، سشوار را به سمت از بالا به پایین بگیرید، یعنی موازی موهایتان، نه عمود بر موها. که به ریشه مو آسیب نرسد. این حرکت رو به پایین از ریشه موهای شما باعث می شود که موهای شما خشک شود.
            سشوار یا خشک کن موی خود را در کمترین درجه حرارت قرار دهید. اگر موهای وزی دارید ، بهترین راه برای خشک کردن قبل از اتو کردن مو این است که سشوار را روی حرارت پایین تر تنظیم کنید . درست است که زمان بیشتری میبرد و با صبر و حوصله بیشتری باید این کار را انجام دهید .ولی برای مدت زمان طولانی باعث می شود که موهای شما از پاشیدن و هوا رفتن مو هایتان جلوگیری کند تا زمانی که شما آن را خشک کنید و وز نمیشود .

خشک کردن مو با سشوارReviewed by سه رخ on Mar 10Rating: 3.0خشک کردن مو با سشوارسشوار یکی از وسایل حرارتی آرایشی برای خشک کردن موها بعد از حمام و قبل از اتو کشیدن موها است. در این مقاله خشک کردن مو با سشوار را به شما آموزش می دهیم.

سشوار یکی از وسایل حرارتی آرایشی برای خشک کردن موها بعد از حمام و قبل از اتو کشیدن موها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *