آموزش براشینگ مو
خشک کردن مو با سشوار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶
طراحی ناخن برای عید نوروز
مدل آرایش ناخن عید نوروز
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوه

لایه برداری پوست با اسید میوه

پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوه

پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوه

   پاکسازی و لایه برداری پوست از جمله اقدامات مراقبت از پوست است که باید به صورت مداوم و همیشگی انجام گردد. اما بازار انجام این گونه خدمات پوست با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز گرم تر می شود. روش ها و ماسک های مختلفی برای لایه برداری و پاکسازی پوست وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از اسیدهای میوه است. جهت پاكسازی و لایه‌ برداری پوست و كاهش چین و چروك‌ های پوست می‌ توان از انواع اسید میوه‌ ای كه تحت عنوان آلفاهیدروكسی اسید یا AHA نامیده می‌شوند، استفاده کرد.
   این اسیدها به‌ صورت كرم در داروخانه‌ ها به فروش خواهند رسید و در سه غلظت كم، متوسط و زیاد رده بندی می شوند. به این ترتیب لایه‌ برداری پوست به سه حالت سطحی، متوسط و عمقی انجام می گردد. اسید با غلظت كم (تا 20درصد) را می‌ توان در خانه با احتیاط و دفعات كم (هفته‌ای یك یا دو بار) برای لایه برداری پوست استفاده نمود. البته بهتر است این كرم‌ ها به‌خصوص انواع غلیظ آنها توسط پزشك تجویز شوند چون ممكن است عوارضی را برای پوست ایجاد نماید. 

پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوهReviewed by سه رخ on Mar 10Rating: 3.0پاکسازی پوست برای عید نوروز با اسید میوهاسیدهای میوه یکی از روش های پاکسازی و لایه برداری پوست است که در سه سطح کم،متوسط و عمقی پوست را لایه برداری می کند. در این مقاله نحوه پاکسازی پوست با این روش را به شما آموزش دهیم.

اسیدهای میوه یکی از روش های پاکسازی و لایه برداری پوست است که در سه سطح کم،متوسط و عمقی پوست را لایه برداری می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *