آموزش شستن صورت
شستن صورت(قسمت۲)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷
رنگ مژه
آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷

آرایش مناسب برای سیزده بدر

آرایش سیزده بدر

آرایش مناسب برای سیزده بدر

آرایش مناسب برای سیزده بدر

   شاید با شنیدن عبارت آرایش سیزده بدر بخندید و با خود بگویید مگر چنین آرایشی هم وجود دارد؟! باید بگوییم بله آرایش مناسب برای سیزده بدر نیز همچون سایر انواع آرایش ها در بین خانم ها رایج است. البته منظور از این عبارت آرایشی سنگین و غلیظ نیست. سیزده بدر روز طبیعت در کشور ایران است که تمامی مردم این روز را در کنار خانوداده در طبیعت های زیبای خارج و یا داخل شهر سپری می کنند. چون در این روز تمامی خانم ها و آقایان و بچه با هر رده سنی در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند باید حتما از ضدآفتاب های مناسب برای مراقبت از پوست و جلوگیری از آفتاب سوختگی و شل شدن و ایجاد چین و چروک در پوست استفاده شود. 
   خانم ها باید برای آرایش و ایجاد زیبایی در چهره خود برای چنین روزی از لوازم آرایشی استفاده نمایند که کمترین درصد ایجاد چربی را بر روی پوست داشته باشد. زیرا فعالیت ها و تفریح هایی که در این روز در کنار خانواده انجام می شود به اندازه کافی موجب ایجاد خستگی و ترشح چربی در پوست می گردد. توصیه می کنیم برای چنین روزی از آرایش غلیظ و سنگین خودداری کنید. تنها می توان با استفاده از یک خط چشم و ریمل چشمان خود را زیباتر سازید. از یک رژگونه بژ و یا صورتی رنگ برای گونه ها استفاده کرده و رژلبی بدون سرب برای لب ها انتخاب کنید. تا جایی که امکان دارد برای چنین روزی سعی کنید با چهره طبیعی و زیبای خود در جمع حضور یابید و تنها از روش های مراقبت از پوست استفاده کنید. 

آرایش مناسب برای سیزده بدرReviewed by سه رخ on Apr 2Rating: 3.0آرایش مناسب برای سیزده بدرآرایشی برای روز سیزده بدر مناسب است که کمترین میزان چربی و خستگی را در پوست ایجاد نماید و موجب طبیعی تر نشان دادن چهره شما گردد. در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایشی برای روز سیزده بدر مناسب است که کمترین میزان چربی و خستگی را در پوست ایجاد نماید و موجب طبیعی تر نشان دادن چهره شما گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *