رفع خط لبخند
از بین بردن خط لبخند
فروردین ۱۲, ۱۳۹۷
آرایش سیزده بدر
آرایش مناسب برای سیزده بدر
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷

شستن صورت(قسمت۲)

آموزش شستن صورت

شستن صورت(قسمت۲)

شستن صورت(قسمت۲)

          صورت تان را برق بیندازید و با دست به آرامی بر روی پوست خود بکشید تا تمیز شود. برای پاک کردن چهره خود از آب گرم استفاده کنید، مطمئن شوید که تمام آثار پاک کننده و اسکراب را از بین ببرید. از یک حوله استفاده کنید تا چهره شما خشک شود .سعی کنید چهره خود را هنگامی که خشک می کنید نمالید، زیرا این کار می تواند چروک ها را تحریک کند.
          از تونر برای نرم تر کردن پوست صورت تان استفاده کنید. استفاده از تونر یک گام اختیاری است که پوست شما به نظر صافترو نرمتر دیده میشود و ظاهر منافذ را کاهش دهد. تونر را با استفاده از یک توپ پنبه بکار ببندید، تمرکز کنید روی مناطقی که منافذ آنها بزرگ است.
بسیاری از تونرهای خرید شده حاوی الکل هستند، این می تواند پوست شما را خشک کند. از یک تونر بدون الکل استفاده کنید، به ویژه اگر پوست شما تمایل به پوسته شدن دارد. یک مخلوط نیمی از آب لیمو، نیم آب بعنوان یک گزینه عالی خانگی بجای تونر امتحان کنید. آلو، فندق و آب گل رز نیز به خوبی کار می کنند.
        در انتها از مرطوب کننده مناسب برای پوست صورت تان استفاده کنید. مرطوب کننده پوست شما را محافظت می کند، آن را جوان و روشن نگه می دارد. اگر چهره خود را قبل از خواب می شویید، از یک مرطوب کننده سنگین تر استفاده کنید تا به پوست کمک کند در طول شب بهبود یابد. اگر شما خارج از منزل میروید، از مرطوب کننده ای استفاده کنید که شامل کرم ضد آفتاب با SPF 15 یا بالاتر برای محافظت از چهره شما از اشعه های خورشید باشد.
شستن صورت(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 2Rating: 3.0شستن صورت(قسمت۲)بهترین روش شستن صورت کدام است؟

نکات کلیدی در شستن صورت ،برای جوان ماندن پوست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *