بهترین رنگ مو
رنگ موی سال ۱۳۹۷
فروردین ۱۲, ۱۳۹۷
آموزش شستن صورت
شستن صورت(قسمت۲)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷

از بین بردن خط لبخند

رفع خط لبخند

از بین بردن خط لبخند

از بین بردن خط لبخند

- برای از بین خط لبخند، سیگار را ترک کنید.
   سیگار یکی از مضرترین موارد برای سلامتی است. به علاوه سیگار برای پوست بینهایت مضر می باشد و یکی از عوامل قابل پیشگیری چین و چروک پوست است که شامل خط لبخند نیز می‌ شود. مواد شیمیایی مضری که در سیگار وجود دارد می‌ توانند کلاژن پوست و خاصیت ارتجاعی پوست را از بین برده و خط لبخند موجود را عمیق‌‌ تر نمایند. تحقیقات نشان داده کشیدن سیگار موجب پیری زودرس پوست صورت خواهد شد. سیگار، بر اساس تحقیقات علمی موجب کاهش تولید کلاژن شده و کیفیت کلاژن را از بین می برد. سیگار همچنین جریان خون پوست را کاهش خواهد داد و نیکوتین ضخامت پوست را کم می‌ کند.
- برای از بین خط لبخند، استرس‌تان را کم کنید
   زمانی که بدن دچار استرس می شود درون آن کورتیزول ترشح خواهد شد. کورتیزول برای شکستن پیوندهای سلولی، موجب افزایش تولید رادیکال‌ های آزاد می گردد. آسیب‌های ناشی از رادیکال‌ های آزاد تاثیرات مخربی روی پوست دارند زیرا مانع تولید کلاژن شده و در نتیجه روند پیری پوست را سرعت می بخشند و منجر به تشکیل چین و چروک روی صورت خواهند شد. جهت جلوگیری از خط لبخند، استرس خود را کاهش دهید. برای کاهش استرس نیز می‌ توان از یک دوش آب گرم استفاد ه کرد، یا به پیاده روی بروید، موسیقی گوش دهید، با دوستان خود وقت بگذرانید و یا به فعالیتی بپردازید که حواستان را از چیزی که باعث استرس می‌شود پرت کند.
- برای از بین خط لبخند، خوب بخوابید
   مقدار و کیفیت خواب شبانه‌ تأثیر مستقیم روی پوست و از جمله خط لبخند دارد. کمبود خواب یعنی بدن کورتیزول ترشح خواهد کرد که می‌ تواند موجب افتادگی پوست و خط لبخند گردد. از طرفی خواب خوب به بدن کمک می‌کند هورمون رشد ترشح نماید که موجب تقویت پیوندهای سلولی پوست می گردد. در نتیجه پوست‌ سفت‌ تر و جوان‌ تر خواهد شد. پس سعی کنید هر شب 7 تا 8 ساعت خوابی راحت داشته باشید. البته علاوه بر کیفیت و مدت خواب باید به وضعیت خوابیدن‌ خود نیز توجه کنید. وضعیت خوابیدن شما نقش مهمی در ایجاد خط لبخند دارد. وقتی به پهلو یا روی شکم می‌ خوابید، پوست مدام سابیده شده و نهایتا خط لبخند بوجود خواهد آمد. پس بهتر است به پشت خوابیده و از روبالشتی ابریشمی استفاده نمایید.

از بین بردن خط لبخندReviewed by سه رخ on Apr 1Rating: 3.0از بین بردن خط لبخندخط لبخند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، مصرف دخانیات، کم خوابی و غیره ایجاد می شود که در صورت توجه کافی و پیشگیری های لازم می توان از ایجاد این نوع چین و چروک جلوگیری کرد. در این مقاله این عوامل را بررسی می کنیم.

خط لبخند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، مصرف دخانیات، کم خوابی و غیره ایجاد می شود که در صورت توجه کافی و پیشگیری های لازم می توان از ایجاد این نوع چین و چروک جلوگیری کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *