بهترین راه داشتن چشم زیبا
داشتن چشم زیبا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷
آموزش مدل شینیون صورت کشیده
مدل شینیون صورت کشیده
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷

آرایش عروس ایرانی

بهترین آرایش عروس ایرانی

آرایش عروس ایرانی

آرایش عروس ایرانی

آرایش صورت برای عروس خانم ها همیشه و در هر کشوری یکی از مهم ترین خدمات آرایشگاه های زنانه است. زیرا قرار است عروس جذاب ترین زن موجود در جشن باشد. در این مطلب سعی داریم اصول آرایش عروس را در کشور ایران بررسی کنیم. در ایران اخیرا عروس خانم ها آرایش های لایت و اروپایی را می پسندند و کمتر به سراغ آرایش های جیغ و رنگارنگ می روند. آرایشگران عزیز نیز با به دست آوردن تجربه طی فعالیت های خود این نکته را خوب دریافته اند که مناسب ترین مدل و رنگ آرایش آن است که با مدل و فرم صورت عروس تناسب داشته باشد.
   اول از همه و قبل از هر کاری باید فون پوست را بزنید  یعنی صورت را کامل با کرم‌ پودر همیشگی پوشاند و رنگ را بر روی پوست کاملا پخش و هماهنگ نمود. فون نقش پوشش‌ دهندگی را روی پوست دارد. فون موجب بسته شدن روزنه های پوست خواهد شد پست در صورت لزوم و برای مجالس مهم از آن استفاده کنید. 
راهنمای انتخاب فون
فون‌ها انواع متفاوتی دارند:
Pan stick که همان فون چرب است (مناسب پوست‌‌ های خشک)
Pan cake که همان فون خشک است (مناسب پوست‌های چرب)
liquid که فون مایع با قابلیت پوشش‌ دهی ضعیف است.
نکـته:
افرادی که چهره سفید دارند = فون را یک درجه تیره‌ تر از رنگ پوست انتخاب نمایند.
افرادی که چهره تیره دارند = فون همرنگ پوست را انتخاب نمایند.
افرادی که چهره زرد رنگ دارند=  فونی که رنگ صورتی ملایمی دارد را انتخاب نمایند.   
   آرایشگران عزیز برای طراحی پایه گریم عروس زیرسازی را با کرم های پوشش دهنده انجام می دهند و با استفاده از تکنیک های کانتور (تیره کردن) و هایلایت (روشن‌کردن) عیوب و نواقص صورت را رفع می کنند. در واقع کانتور برای کمرنگ کردن ایرادات صورت می باشد یعنی قسمت‌ هایی از صورت که شما تمایل ندارید خیلی به چشم بیایند و هایلایت برای پر رنگ و برجسته کردن زیبایی‌ های صورت است تا بیشتر به چشم بیاند. در آرایشگاه برای کانتور از سایه و رنگ ۲ درجه تیره‌ تر از پوست استفاده می کنند، البته می‌ توانید از رنگ‌ ها و سایه‌ های مات و بدون درخشندگی نیز استفاده نمایید. برای هایلایت، رنگ زمینه یعنی همان فون را منهای ۲ کنید. می‌توانید هم از رنگ و سایه‌ های مات و هم از رنگ و سایه های براق و درخشنده استفاده کنید. 
گونه 
   به توصیه آرایشگران بهتر است گونه های عروس را با کمک آرایش برجسته کنید. با برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه کانتور تیره زیر استخوان گونه را رنگ بزنید. بهتر است از رنگ برنز یا قهوه‌ ای ملایم برای این قسمت استفاده نمایید. بالای قسمت‌ هایی را که تیره کردید، برای متعادل کردن و برجسته تر کردن گونه ها هایلایت بزنید. بعد از تیره کردن زیر گونه سعی کنید استخوان‌ های گونه خود را برجسته‌ تر نمایید. برای این کار با استفاده از قلم‌ مو، رنگ براق و درخشنده یا سایه روشنی را در امتداد استخوان‌ های گونه زده و بعد با برس خطوط  را محو
نمایید.
بینی 
   کوچک کردن بینی یکی از مهم ترین کارهایی است که در گریم عروس باید انجام دهید. البته بعضی از خانم ها با جراحی و بعضی دیگر با گریم این کار را می کنند؛ برای اینکه بینی کوچک‌ تر و باریک‌ تر جلوه کند، از همان سایه کانتور گونه خود استفاده نمایید. این کار را از گوشه درونی ابرو شروع کرده و تا انتهای هر دو طرف بینی ادامه دهید. سپس از بالا تا پایین تیغه بینی خود را هایلایت (روشن و برجسته) نمایید. در گریم بینی باید همیشه از محصولات مات استفاده نمایید.
چشم 
   چشم‌ها را می‌توانید در ۲ مرحله آرایش نمایید. با تیره‌ کردن و کانتور کار خود را شروع کرده و از سایه تیره روی چین و چروک‌ ها و پلک چشم استفاده کنید.

آرایش عروس ایرانیReviewed by آرایشگاه on May 4Rating: 3.5آرایش عروس ایرانیآرایش عروس ایرانی یکی از جذاب ترین انواع آرایش در ایران است زیرا از انواع تکنیک های آرایشیی برای گریم صورت استفاده می شود. در این مقاله آرایش عروس ایرانی را به شما آموزش می دهیم.

آرایش عروس ایرانی یکی از جذاب ترین انواع آرایش در ایران است زیرا از انواع تکنیک های آرایشیی برای گریم صورت استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *