اسپری ضدعرق
آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگی
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
مرطوب کننده خانگی نارگیل
کرم مرطوب کننده نارگیل
آبان ۲۷, ۱۳۹۶

آرایش مو برای شب یلدا

مدل مو

آرایش مو برای شب یلدا

آرایش مو برای شب یلدا

   امروزه استفاده از حلقه هاي گل بسیار پر طرفدار است و معمولا در مهموني ها و حتي عروسي ها با اين حلقه ها موها را به زيباترين شكل ممكن آرایش می کنند. براي شب يلدا يكي از بهترين انتخاب ها، انتخاب گل هاي سرخ ريز با برگ هاي سبز استكه هم رنگ هاي يلدا در آن وجود دارد و هم رنگ سرخ گل ها جذابیت موها را چندین برابر می کند. علاوه بر گل ، مي توان با استفاده از نمدهاي رنگي ، انار يا هندوانه مصنوعی درست کرده و با چسباندن آن ها روي گيره هاي مخصوص، گل سرهايي زیبا درست کنید كه بسیار منحصر به فرد است. اگر موهای شما كوتاه است و تمایلی به زدن گیره به موها ندارید، درست کردن تل نیز انتخاب جالبی است.
   اناری نمدی درست کنید و با چسباندن آن ها روي يک نوار باريك، آن را به شكل تل روي موهای خود قرار دهید. البته امروزه پارچه هايي با طرح ميوه هاي مختلف نیز به بازار آمده است كه کافی است يك تيكه از پارچه اي كه طرح هندوانه يا انار دارد را  انتخاب کرده  و با آن هدبندی جذاب درست کرده و تا جايي كه مي‌ توانید از جشن شب يلدا لذت ببرید.

آرایش مو برای شب یلداReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0آرایش مو برای شب یلداامروزه با استفاده از گل های قرمز رنگ و یا انارهای نمدی در آرایشگاه موها را برای مراسم شب یلدا آرایش می کنند. در این مقاله نحوه آرایش موها برای شب یلدا را به شما آموزش میدهیم.

امروزه با استفاده از گل های قرمز رنگ و یا انارهای نمدی در آرایشگاه موها را برای مراسم شب یلدا آرایش می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *