مهم ترین خواص لیفت مژه
خواص لیفت مژه
آبان ۹, ۱۳۹۶
آرایش صورت
کرم زیر ساز آرایش
آبان ۹, ۱۳۹۶

قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشم

سایه چشم

قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشم

قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشم

    اگر دوست دارید چشمان شما آرایشی متعادل و زیبا داشته باشد اولین توصیه آرایشگران حرفه ای در ارایشگاه استفاده از پالت های سایه چهارتایی است. در این پالت ها چهار رنگ متفاوت سایه وجود دارد  که انتخاب هر کدام از این رنگ ها قاعده خاص خود را دارد که در ادامه مطلب به شما آموزش می دهیم. 

قانون سایه های چهارتایی
1. در این نوع پالت ها یک رنگ بسیار آرام و کم رنگ وجود دارد  که می توان از آن به عنوان پایه سایه، برای پوشاندن روی تمام پلک استفاده کرد و یا اینکه برای روشن کردن قسمت زیر ابرو و قسمت داخلی چشم از آن استفاده کرد.
2. رنگ دوم، یک رنگ ملایم است که می توان از آن برای نشان دادن بهتر حالت چشم و روی پلک استفاده نمود.
3. رنگ سوم  یک رنگ متضاد است که به نظر می آید آن چنان با دیگر رنگ های پالت سایه هماهنگی ندارد. البته در بعضی پالت ها این رنگ متضاد وجود ندارد و تنها راه ایجاد حجم با این سایه ها استفاده همزمان کمرنگ ترین و پررنگ ترین رنگ سایه است.
4. رنگ چهارم یک رنگ کاملاً تیره است که می توان از آن به عنوان خط چشم برای کنار مژه ها استفاده نمود تا آرایش عمق بیشتری پیدا کند. البته برای آرایش های دودی که چشم ها کاملا تیره می شوند، از این رنگ برای پوشاندن پلک استفاده می کنند.

قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشمReviewed by سه رخ on Oct 31Rating: 3.0قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشمپالت های چهارتایی سایه برای آرایش چشم به صورت طبیعی و متعادل مناسب می باشد که در آرایشگاه از آن استفاده می شود. در این مقاله قواعد استفاده از این نوع سایه ها را به شما آموزش میدهیم.

پالت های چهارتایی سایه برای آرایش چشم طبیعی و متعادل مناسب می باشد که در آرایشگاه از آن استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *