آموزش برجسته سازی لب
برجسته کردن لب (قسمت دوم)
فروردین ۳, ۱۳۹۷
مضرات لوازم آرایشی
ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشی
فروردین ۴, ۱۳۹۷

آماده سازی رنگ ابرو

آماده کردن رنگ ابرو

آماده سازی رنگ ابرو

آماده سازی رنگ ابرو :

          اول از همه ، از خطرات آگاه باشید. هیچ محصول رنگ مو یی( حتی آنها که به عنوان رنگ ابرو به بازار عرضه می شوند) دارای تاییدیه FDA برای استفاده در ابروها یا مژه ها ندارند . اگر از محصولات رنگ مو استفاده کنید ،می تواند به شما یک واکنش آلرژیک بدهد یا به پوست حساس اطراف چشم آسیب بزند. رنگ مو می توانند باعث تحریک شود و اگر در چشم برود، به طور بالقوه می توانند باعث نابینایی شوند.
        اگر تصمیم می گیرید که ابروهای خود را رنگ کنید، بسیار مراقب باشید که چشم خود را از دست ندهید. رنگ را در مقادیر کم استفاده کنید، بنابراین احتمال کمتری از اپلیکاتور و چشم شما وجود دارد.
2 بطری از محلول آبیاری استریل را در دست بگیرید تا سریعا به داد چشم خود برسید، البته اگر رنگ ابرو به داخل چشم برود. چشم خود را با کل بطری آبیاری کنید و اگر سوزش ادامه یابد، از کل بطری دوم استفاده کنید. حتما رنگ مو و رنگ ابرو را بر روی پوست خود (پشت گردن و یا داخل بازو شما ) تست کنید . اگر پوست شما در 2 روز پس از تست واکنش نشان ندهد، می توانید بدون نگرانی از آلرژی از این رنگ مو و رنگ ابرو استفاده کنید.

آماده سازی رنگ ابروReviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 3.0آماده سازی رنگ ابرورنگ ابرو یکی از محصولات آرایشی است که برای رنگ دادن به ابروها در آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب نحوه آماده سازی این رنگ را به شما آموزش می دهیم.

رنگ ابرو یکی از محصولات آرایشی است که برای رنگ دادن به ابروها در آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

1 دیدگاه

  1. هدیه گفت:

    رنگ ابرو یکی از مهم ترین لوازم آرایشی هستش که میشه ازش استفاده کرد برای تغییر زنگ ابرو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *