مهم ترین تفاوت لیفت مژه با فر مژه
تفاوت لیفت مژه با فر مژه چیست؟
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
آرایش شب یلدا
آرایش صورت شب یلدا
آبان ۱۵, ۱۳۹۶

آموزش روش فون زدن به چهره

فون گریم

آموزش روش فون زدن به چهره

آموزش روش فون زدن به چهره

   ابتدا باید یک تکه پنبه نمناک را با کمی شیرپاک کن مرطوب کرده و سپس با آن صورت را تمیز نمایید، سپس یک قطعه اسفنج ( اندازه ، فرم و شکل اسفنج بستگی به قسمت های صورت ، گردن و… دارد ) را با آب ولرم خیس کنید و فشار دهید تا فقط نمناکی شود. حال آن را آرام روی فون مورد نظر بمالید و به آرامی پیشانی تا گردن شخص را با این روش فون بزنید:
   پیشانی به دو طرف شقیقه ها ،اطراف چشم ( پشت چشم و زیر چشم ) ،روی بینی ،اطراف بینی ،روی گونه ها تا کنار گوش ،بعد از زیر گونه ها به طرف فک ،اطراف لب ،چانه و گردن را فون بزنید. البته گوش ها و دست ها نیز بسته به نوع کار سینما و … نیاز به فون خواهند داشت.
سعی کنید ابروها و موهای اطراف چهره (ریش و سیبیل آقایان) آغشته به فون نشود. اگر، قسمت های ذکر شده به فون آغشته شد به کمک یک قطعه اسفنج یا یک برس کوچک نم دار ، رنگ فون را از این ناحیه پاک کنید. فون خشک نیازی به پودر زدن ندارد ولی در زمان استفاده از فون چرب ، باید بر روی فون چرب از پودر بی رنگ برای گرفتن چربی استفاده کنید.

آموزش روش فون زدن به چهرهReviewed by سه رخ on Nov 6Rating: 3.0آموزش روش فون زدن به چهرهبرای زدن فون به چهره باید نکاتی را رعایت کرده و به نوع پوست فرد توجه کنید. در این مقاله نحوه فون زدن به صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای زدن فون به چهره باید نکاتی را رعایت کرده و به نوع پوست فرد توجه کنید. فون را باید طبق روش خاص بر روی پوست زد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *