سرم مو
طرز استفاده از سرم مو
آبان ۶, ۱۳۹۶
روغن آرگان
کاربرد روغن آرگان
آبان ۶, ۱۳۹۶

آموزش مراقبت از ناخن

راهنمای مراقبت از ناخن

آموزش مراقبت از ناخن

آموزش مراقبت از ناخن

1. حتماً ناخن های خود را همیشه بشوئیدهمه ما روزانه دستان خود را چند باری می شوئیم! شستن دست خوب است، اما تمرکز بر شستشوی ناخن ها کاملاً متفاوت از ان چیزی است که فکر می کنید..
2. ناخن های خود را بیش از حد بلند نکنید. اگر تمایل دارید ناخن های بلند داشته باشید، پس حتماَ در جیره غذایی خود کلسیم را جای داده و از آن به صورت مرتب مصرف کنید.
3. ناخن های خود را به صورت مربع کوتاه کنید.
4. همیشه سعی کنید ناخن های خود را مرطوب نگه دارید. زیرا بیشتر مشکلات ناخن ها ناشی از خشکی مفرط آنها می باشد.
5. اگر دوست دارید بر روی ناخن های خود لاک بزنید حتماً از لاک های معتبر استفاده کنید.
6. حدالامکان از لاک پاکن های بدون آستون استفاده کنید. اگر از آستون استفاده می کنید بعد از استفاده از آن حتماً ناخن های خود را چرب نمایید.
7. حتماَ به بهداشت ناخن ها و مخصوصاَ زیر ناخن توجه داشته باشید. زیر ناخن ها محل مناسبی برای تجمع انواع میکروب ها و آلودگی ها هستند. اگر از لاک های رنگی استفاده می کنید، مواردی همچون: عدم دید مناسب جهت دیدن آلودگی، عدم نور کافی، دما و رطوبت، زیر ناخن ها را به محل امنی برای رشد میکروارگانسیم های مضر تبدیل می کند، که تا زمان بروز ضایعه قابل مشاهده نخواهند بود.
8. حتماً در برنامه غذایی خود از میوه و سیزیجات تازه استفاده کنید تا ویتامین های لازم بدن تأمین گردد.

آموزش مراقبت از ناخنReviewed by سه رخ on Oct 28Rating: 3.0آموزش مراقبت از ناخنناخن ها همچون سایر اعضای بدن نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی دارند. در این مقاله قصد داریم راه های مراقبت از ناخن ها را به شما آموزش دهیم.

ناخن ها همچون سایر اعضای بدن نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی دارند. در این مقاله قصد داریم راه های مراقبت از ناخن ها را به شما آموزش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *