رنگ کردن مو
ده قانون طلایی درباره رنگ کردن موها
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷
آرایش طبیعی عروس
آموزش آرایش طبیعی(قسمت۲)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

آموزش پاک کردن رنگ مو از پوست

پاک کردن رنگ مو از پوست

آموزش پاک کردن رنگ مو از پوست

آموزش پاک کردن رنگ مو از پوست

   رنگ کردن مو گاهی مواقع موجب رنگ گرفتن پوست نیز می شود حتی اگر بسار حرفه ای باشید. بسیاری از خانم ها با این سؤال امواجه می شوند که اگر تصادفاً رنگ مو روی پوست مالیدیم چگونه باید آن را پاک کنیم؟! در این مطلب جواب این سوال را خواهیم داد. 
روش های سنتی زیادی برای تمیز کردن پوست لک شده توسط رنگ مو وجود دارد. بهترین کار این است که یک توپ پنبه‌ا ی را کمی با آب گرم خیس کرده و قبل از اینکه رنگی که روی پوست مالیده شده به خورد پوست برود، به آرامی آنرا پاک نمایید. معمولاً چند دقیقه‌ طول خواهد کشید تا رنگ به پوست نفوذ کند. یا قبل از اینکه رنگ مو به پوست زده شود، از آن پیشگیری کنید. قبل از اینکه دستکش‌ ها را بپوشید، کمی نرم کننده، وازلین، یا مرطوب کننده‌ لب را به اطراف خط موها و نواحی دیگری که فکر می‌ کنید در معرض رنگ مو است، بمالید، نواحی مانند لاله‌ گوش، ابروها، خط فک و پشت گردن. مرطوب کردن پوست یک پوشش محافظ ایجاد می کند تا رنگ مو نتواند به پوست نفوذ کند. مرطوب کردن پوست موجب می شود رنگ مو نتواند به پوست نفوذ کند.
   به گفته یکی از آرایشگران با تجربه زمانی که هنوز لکه‌ ها ضعیف هستند، شاید صبر کردن بهترین سیاست باشد. اگر تنها سایه‌ ای از رنگ بر روی پوست مالیده شده، کمی صبر کنید تا چربی طبیعی به پوست برگردد. سپس از یک پاک کننده‌ آرایش چشم روغنی استفاده کنید و لک رنگ را تمیز نمایید. البته توصیه‌ های دیگری هم برای پاک کردن رنگ مو از پوست وجود دارد. اما انتخاب آن‌ ها بستگی به این دارد که چقدر رنگ به پوست مالیده شده، رنگ چه مقدار پایداری دارد و اینکه به کجای پوست مالیده شده است. در کل امی توان از این روش های خانگی برای پاک کردن رنگ از پوست استفاده کرد. 
-یک پنبه‌ توپی را به کمی روغن زیتون آغشته کرده و به آرامی به قسمتی که رنگی شده است بمالید، تا زمانی که رنگ محو گردد.
-کمی اسپری مو بر روی پنبه‌ توپی اسپری کنید. پیش از اینکه رنگ به خورد پوست برود پنبه را روی محدوده‌ رنگی بمالید تا چسبندگی رنگ به پوست شکسته شود.
-کمی روغن بچه و پاک کننده‌ صورت را باهم مخلوط کرده و با یک لیف حمام به ناحیه لک شده به آرامی و با حرکات دایره وار بمالید تا رنگ از پوست پاک شود.
-اگر پوست شما حساس نیست، می‌توانید کمی پاک کننده‌ لاک ناخن را به یک پنبه‌ توپی بمالید و آنرا امتحان کنید. پنبه را به محدوده‌ ای از پوست که رنگی شده بمالید تا تمیز گردد.
- برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست، از روغن بچه هم می‌ توان استفاده کرد. کمی از آن را روی پوست بمالید و اجازه دهید چند ساعت به همان صورت باقی مانده و بعد بشویید.

آموزش پاک کردن رنگ مو از پوستReviewed by آرایشگاه on Jun 10Rating: 3.0آموزش پاک کردن رنگ مو از پوستبسیاری از آرایشگران و خانم ها هنگام رنگ کردن مو قستمی از پوست را ناخواسته رنگی که برای پاک کردن این رنگ از روی پوست روش های زیادی وجود دارد. در این مقاله این روش هنا را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از آرایشگران و خانم ها هنگام رنگ کردن مو قستمی از پوست را ناخواسته رنگی که برای پاک کردن این رنگ از روی پوست روش های زیادی وجود دارد.

1 دیدگاه

  1. دن دن گفت:

    چه جالب….من وازلینم شنیده بودم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *