پاک کردن رنگ مو از پوست
آموزش پاک کردن رنگ مو از پوست
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
معایب آرایش روزانه
عوارض آرایش کردن روزانه
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

آموزش آرایش طبیعی(قسمت۲)

آرایش طبیعی عروس

آرایش طبیعی

آموزش آرایش طبیعی (قسمت۲) :

در ادامه قسمت اول آموزش آرایش طبیعی میخوانیم .

از کرم پودر برای صورت خود استفاده کنید.

اگر پوست شما براق باشد، از یک کرم پودر جذب کننده استفاده کنید . (توجه داشته باشید: اگر پوست شما بسیار چرب باشد، مرطوب کننده های رنگی را دور بریزید و فقط از سشوار و پودر استفاده کنید.) با استفاده از یک قلم مو و یک حرکت دایره ای از کرم پودر با SPF 15 استفاده کنید .

از یک رژگونه با رنگ پوست گرم استفاده کنید.

کرم پودر کاکائویی یا هلویی یا هر پینک و رژگونه با رنگ گرم مناسب شما است. از طرف دیگر، اگر مقدار زیاد از پینک و رژگونه استفاده کنید بدتر به نظر می رسید.

حالا چشم ها و لب ها را آرایش کنید .

برای اطمینان از اینکه آرایش شما سبک و طبیعی است، آرایش خود را در نور روز، انجام دهید. آینه آرایش خود را نزدیک پنجره قرار دهید. رنگ نرم و قهوه ای، خطوط طبیعی چشمان شما را افزایش می دهد بدون اینکه سایه نشان داده شود. یک سایه کمی تیره تر از پوست خود را انتخاب کنید. آن را به چروک ها و گوشه های پایینی چشم خود بزنید .


اگر چشمان شما نیاز به آرایش بیشتری دارد (یا شما می خواهید چشمان تان خمارتر به نظر برسد مثلا برای آرایش شب)، به آرامی یک مداد نرم یا قهوه ای را بین مژه های بالایی چشم تان بکشید . سایه ای را انتخاب کنید که متناسب با لب های شما باشد و رنگ آن را به لب های خود با نوک انگشت خود بزنید . تمرکز رنگ را در مرکز لب ها بگذارید .

آرایش مژه ها .

معمولا آرایش کردن مژه ها ضروری است، حتی برای زمانی که صورت تان را آرایش نمیکنید. شما می توانید سایه و رژگونه و کرم پودر را از آرایش تان حذف کنید، اما هرگز ریمل مژه و ابرو را حدف نکنید. دو بار به مژه های بالا ریمل بزنید (اگر آنها بور هستند، از ریمل قهوه ای استفاده کنید؛ اگر تیره تر و قهوه ای هستند ، ریمل تان سیاه باشد). برای زیبایی بیشتر آرایش مژه ها، با استفاده از یک برس صاف پلک یا یک اپلیکاتور ریمل بدون ریمل ،کمی ریمل مژه و ابرو را به ریشه های پلک پایینی بزنید .

آموزش آرایش طبیعی(قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه عروس on Jun 10Rating: 4.0آموزش آرایش طبیعی(قسمت۲)برای اینکه بتوانید آرایش طبیعی داشته باشید این مقاله آموزشی را بخوانید.

آرایش طبیعی زیبایی و جذابیت خاصی به چهره شما میدهد. چند نکته در مورد آرایش طبیعی باهم میخوانیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *