آرایش طبیعی عروس
آموزش آرایش طبیعی(قسمت۲)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
محصولات آرایشی کیکو میلانو
برند آرایشی کیکو میلانو
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

عوارض آرایش کردن روزانه

معایب آرایش روزانه

عوارض آرایش کردن روزانه

عوارض آرایش کردن روزانه

   هر خانمی تمایل دارد در طول روز چهره ای زیبا و شاداب داشته باشد. امروزه اکثر خانم ها برای زیباتر کردن چهره خود به صورت مرتب آرایش می کنند در حالی که از خطرات و عوارض استفاده زیاد از آن بی خبر هستند. بعضی از خانم ها عادت دارند آرایش غلیظ کنند به طوری که چهره واقعی و طبیعی خود را زیر نقابی از لوازم آرایشی پنهان می کنند.  بعضی از خانم ها آنچنان به لوازم آرایشی وابسته شده اند که نمیتوانند حتی برای یک لحظه بدون آرایش از خانه بیرون بروند. در این مطلب سعی داریم عوارض و خطرات آرایش روزانه را به شما معرفی کنیم.
- خراب شدن پوست سالم
   اکثر لوازم آرایشی ها از جمله کرم پودرها موجب زیبایی بیشتر صورت می شوند اما در اصل آسیبی که به سلامت پوست می زنند خیلی بیشتر از زیبایی آن می باشد. لوازم آرایشی از مواد شیمیایی ساخته می شوند که در استفاده طولانی مدت عوارض جبران ناپذیری به پوست خواهند زد.
- چین و چروک پوست
   استفاده مداوم از لوازم آرایش و در نهایت شستن و پاک کردن آن در دراز مدت چربی و ویتامین ها و طراوت پوست را از بین می برد، در نتیجه پوستی چروک و خشک و پیر ایجاد می کند. اگر دوست دارید پوستتان زود پیر نشود و جوان بماند بهتر است که از آرایش روزانه پرهیز کنید و یا شدت آن آرایش روزانه را کاهنش دهید. 
- جوش
   استفاده زیاد از لوازم آرایش موجب جوش زدن پوست خواهد شد که این موضوع برای هر خانمی ناراحت کننده است. از طرفی درمان جوشها اثراتی روی پوست ایجاد می کند که زیبایی صورت  را کاهش می دهد.
- آسیب لب ها
   استفاده زیاد از لوازم آرایشی باعث از بین رفتن زیبایی لب ها می گردد. لوازم آرایش و رژلب باعث می شود که لب ها پوسته پوسته و تیره رنگ شوند. استفاده از رژلب های 24 ساعته برای سلامت و زیبایی لب ها بسیار خطرناک است سعی کنید در طول روز از رژلبهای گیاهی استفاده کنید. 
- ضعف ناخن ها
   استفاده مدام از لاک ناخن باعث آسیب دیدن بافت ناخن شده و همچنین به رشد و تقویت ناخن ها آسیب می رساند. کسانی که عادت دارند همیشه ناخن های خود را لاک می زنند با این کار م.وجب کدر و بیرنگ شدن رنگ ناخن خواهند شد. استفاده از استون و مواد مانیکور و پدیکور باعث شکنندگی ناخن خواهد شد. 
- موانع رشد مو
   استفاده زیاد از رنگ مو و نرم کننده های مو و سرم مو و دیگر مواد آرایشی موجب آسیب رسانی به موها و ریزش و کاهش رشد موها می شود. 
- عفونت چشم
   هنگام آرایش چشم خیلی مراقب باشید چون اگر ریمل یا خط چشم و یا سایه به داخل چشم نفوذ کند باعث عفونت چشم خواهد شد.
- رنگ و رو رفتگی پوست
   کسانی که عادت دارند مدام از کرم و رژگونه استفاده کنند باعث می شوند تا به مرور زمان رنگ اصلی پوست خود را از دست بدهند.
- سردرد
   طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که مواد شیمیایی بکار رفته در لوازم آرایشی باعث ایجاد سردرد در افراد خواهد شد.
- پف زیر چشم
   یکی از دلایل بارز پف زیر چشم علاوه بر بیخوابی مصرف زیاد لوازم آرایشی می باشد. چون پوست اطراف چشم نسبت به مواد شیمیایی بسیار حساس است.
- افسردگی
   موادی مثل پارابن و تریک لوسن برای سلامتی بسیار مضر هستند و تعادل هورمون ها را بهم می ریزند. این عوارض از استفاده از لوازم آرایشی ناشی می شود. 
- اختلال تنفس
   سالیسیلیت موجود در لوازم  آرایشی تنفس را دچار مشکل کرده و حتی منجر به آسم می شود و روی ریه ها تاثیر می گذارد.
- سرطان
   یکی از عوارض خطرناک مصرف لوازم آرایشی سرطان است. مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی باعث سرطان پوست و سینه و خون خواهند شد. 

عوارض آرایش کردن روزانهReviewed by آرایشگاه on Jun 10Rating: 2.5عوارض آرایش کردن روزانهاستفاده روزانه از لوازم آرایشی موجب ایجاد عوارض جبران ناپذیری در سلامت پوست و بدن می شود که گاها قابل جبران نمی باشند. در این مقاله عوارض آرایش کردن روزانه را به شما آموزش می دهیم.

استفاده روزانه از لوازم آرایشی موجب ایجاد عوارض جبران ناپذیری در سلامت پوست و بدن می شود که گاها قابل جبران نمی باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *