معرفی بهترین مارک مژه مصنوعی
بهترین مارک مژه مصنوعی
تیر ۱۸, ۱۳۹۷
فرمول رنگ مو بلوند وانیلی
رنگ مو بلوند وانیلی
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

انواع گلت مو

مواد گلت مو

انواع گلت مو

انواع گلت مو

گلت یکی از اولین محصولات صاف کننده پوست است که بسیار محبوب بوده و به دلیل همین محبوبیت، پروسه صافی موها در بین بسیاری از افراد به نام گلت کردن شناخته می شود. گلت بیشتر برای موهای فر و وز استفاده می شود و با کمک آن موها صاف خواهند شد. مواد گلت دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب انواع آن را به شما معرفی می کنیم. هر کدام از مواد باید با توجه میزان تأثیرگذاری که دارند برای مو استفاده شوند. تأثیرگذاری مواد گلت بر اساس موهای فر تعیین می شود. برای موهایی که دچار آسیب کمتر هستند باید از گلت با تأثیرگذاری کمتر استفاده شود و برای موهای آسیب دیده شدید با مواد قوی تری استفاده کرد. 
با توجه به حجم، جنس و نوع فر موها باید گلت مو را خریداری کرد. این محصول دارای دو درجه با نام «گلت صفر» و «گلت قوی» است. گلت صفر برای موهای معمولی، وز و موهایی که درجۀ فر بودن آن ها کمتر است استفاده شده و گلت قوی، برای آن دسته از موهای مناسب است که کاملاً فر باشند.
موهای معمولی، نازک و کم پشت: برای این دسته از موها محصول گلت صفر می تواند به مدت 25 دقیقه و بدون نیاز به حرارت دادن روی مو باقی بماند.
موهای به شدت فر و پرپشت: برای این دسته از موها محصول گلت قوی می تواند به مدت 30 دقیقه و بدون نیاز به حرارت بر روی مو باقی بماند.

انواع مو و زمان لازم برای گلت کردن یا صافی موها

- موهای نازک و کم پشت
گلت صفر: گلت شماره 0 روی موهای  رنگ نشده اند باید بدون حرارت دادن 20 دقیقه باقی بماند.
گلت قوی: گلت قوی تر باید روی موهای رنگ نشده، بدون حرارت تا 20 دقیقه باقی بماند.
- موهای معمولی
گلت صفر: روی موهای رنگ نشده و بدون حرارت دادن می تواند تا 25 دقیقه باقی بماند.
گلت قوی: روی موهای رنگ نشده و بدون حرارت دادن می تواند تا 25 دقیقه باقی بماند.
- موهای پرپشت و ضخیم
گلت صفر: بدون حرارت دادن موها می تواند روی موهای رنگ نشده تا 30 دقیقه باقی بماند.
گلت قوی: بدون حرارت دادن موها می تواند روی موهای رنگ نشده تا 30 دقیقه باقی بماند.

انواع گلت موReviewed by آرایشگاه on Jul 9Rating: 2.5انواع گلت موگلت مو دارای انواع مختلفی است که با توجه به آسیب موها می توان انتخاب کرد که از چه نوع موادی برای مو استفاده شود تا مو صاف و سالم گردد. در این مقاله انواع گلت مو را به شما معرفی می کنیم.

گلت مو دارای انواع مختلفی است که با توجه به آسیب موها می توان انتخاب کرد که از چه نوع موادی برای مو استفاده شود تا مو صاف و سالم گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *