ماسک بوتاکس
ماسک خانگی بوتاکس صورت
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷
ماسک گلاب و چوب صندل
رفع آکنه با گلاب و صندل
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

اپیلاسیون و کرم موبر

آشنایی با کرم موبر

اپیلاسیون و کرم موبر

اپیلاسیون و کرم موبر

   رشد موی زائد هم برای مردان و هم برای خانم ها موضوعی آزار دهنده است که امروزه به دلیل رژیم غذایی نامناسب و اختلالات هورمونی، رشد آن روبه افزایش است. این موها با موهایی که پشت لب و یا چانه در می آیند کاملاً متفاوت است. یکی از دلایل افزایش این موهای زائد معمولا به علت تخمدان پلی کیستیک و یا افزایش هورمون مردانه است. البته مصرف برخی داروها نیز می تواند باعث بهم خوردن تعادل هورمون های بدن و در نتیجه رشد موهای زائد گردد.
   برای رفع موهای زائد روش های بسیاری وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از کرم موبر است. کرم های موبر را می توان برای از بین بردن تمام موهای زائد صورت و بدن استفاده نمود. البته مصرف این کرم ها معمولا در بین خانم ها رایج تر از آقایان است. کرم موبر می تواند موها را در سطحی پایین تر از تیغ از بین ببرد به همین دلیل است که خانم ها استفاده از ان را ترجیح می دهند، زیرا زمانی که از کرم موبر استفاده می کنید موها دیرتر رشد کرده و سطح پوست نرم تر شده و موها به هنگام درآمدن از پوست تیز نیستند. بنابراین کرم های موبر برای از بین بردن موهای زائد صورت خانم ها بسیار مناسب می باشند. آقایانی هم که موهای خیلی زبر و خشن دارند می توانند از این کرم ها استفاده کنند. استفاده از این کرم برای نوجوانانی که به سن بلوغ رسیده اند و شاهد موهای زائد در بعضی از نقاط بدن خود هستند بلامانع است.
   برای استفاده از این کرم موبر باید ابتدا ناحیه ای که می خواهید روی آن کرم بزنید خشک و تمیز بوده سپس کرم موبر را به اندازه لازم روی موضع زده و مدت زمان مشخصی صبر کنید سپس محل را با آب گرم کاملا شستشو دهید. دقت کنید باید کرم را به اندازه ای بزنید که تمام سطح موها را بپوشاند. اگر محل مورد نظر قبل از زدن کرم موبر چرب و یا خیس باشد کرم موبر عمل نمی کند. برخی از افراد ممکن است به مواد این کرم ها حساسیت داشته باشند. به همین دلیل بهتر است قبل از مصرف این کرم مقدار کمی از آن را روی پوست خود تست کنید. اگر در محل مالیدن کرم، التهاب و قرمزی و خارش ایجاد نشد، یعنی احتمالا به این کرم موبر حساسیت نخواهید داشت. دقت کنید به هیچ وجه برای تست این کرم آن را روی پوستی که زخم شده و بریده است، نزنید. از استفاده این کرم دور چشم جدا خودداری کنید. کرم های موبر به شکل های مختلفی در بازار وجود دارند، به شکل اسپری، ژل و موس. اما از نظر مواد تشکیل دهنده هیچ فرقی باهم ندارند و کاربرد یکسانی دارند. 

اپیلاسیون و کرم موبرReviewed by سه رخ on May 10Rating: 3.0اپیلاسیون و کرم موبرکرم های موبر از جمله محصولات اپیلاسیون و رفع موهای زائد بدن هستند که استفاده از آن ها در بین خانم ها رایج تر بوده و پوستی نرم و شفاف را به شما هدیه می دهد. در این مقاله کرم موبر را به شما معرفی می کنیم.

کرم های موبر از جمله محصولات اپیلاسیون و رفع موهای زائد بدن هستند که استفاده از آن ها در بین خانم ها رایج تر بوده و پوستی نرم و شفاف را به شما هدیه می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *