طراحی آمبره ناخن
آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)
فروردین ۳, ۱۳۹۷
نگهداری لاک ناخن
مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)
فروردین ۳, ۱۳۹۷

برجسته کردن لب (قسمت اول)

آموزش برجسته کردن لب

برجسته کردن لب (قسمت اول)

برجسته کردن لب (قسمت اول)

- لایه برداری از لب
  لایه برداری موجب شادابی و جوانسازی پوست می گردد، برای لب نیز لایه برداری همین فرآیند را ایجاد می کند. به ویژه در فصل های سرد که لب ها خشک، تر و گاهی ترک خورده می شوند لایه برداری موجب ترمیم پوست لب خواهد شد. سرما باعث جمع شدن پوست لب شده و در نهایت لب ها کوچک تر به نظر می رسند، بنابراین لایه برداری از لب و از بین بردن سلول های مرده روی آن به زیباتر شدن و تازه شدن پوست لب و در نتیجه بزرگ تر و زیباتر دیده شدن آن بسیار کمک می کند. لایه برداری پوست لب کار سختی نیست، چند روش برای این کار وجود دارد. ساده ترین روش این است که با کمک یک مسواک، پوست خشک شده روی لب را برداشته و یا از محصولات مخصوص لایه برداری از پوست لب استفاده نمایید. حتی می توان در خانه به کمک موادی همچون شکر و روغن نارگیل محلولی برای لایه برداری از پوست لب تهیه کرده و سلول های مرده پوست لب را از بین ببرید تا لب برجسته تر و بزرگ تر نمایان شود.
- خط لب بکشید 
   این روش قدیمی ترین راه برای برجسته کردن لب است. برای این روش خط لب را بیرون تر از لب نکشید تا حالت طبیعی صورت از بین نرود. از خط لبی که یک درجه از رژ لب تیره تر است استفاده نمایید تا فقط یک سایه دور لب بیندازد. برای این کار، دور لب را با مداد لب خط کشیده و سپس داخل آن را با همان مداد پر نمایید. سپس رژ لبی که یک درجه تیره تر از خط لب است، بزنید.
- لب را کانتور کنید 
   برای اینکار باید از دو رژ لب در دو رنگ روشن و تیره استفاده نمایید. رژ لب تیره تر را از گوشه های لب تا نزدیکی وسط بزنید، سپس با رژ لبی که روشن تر است وسط لب را پر نمایید. این سایه ای که ایجاد می گردد موجب بیرون تر و برجسته تر بودن لبها خواهد شد.

برجسته کردن لب (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0برجسته کردن لب (قسمت اول)برای برجسته کردن لب ها روش های مختلفی همچون لایه برداری، کانتور و خط لب وجود دارد که حالتی طبیعی به ابروها می دهد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای برجسته کردن لب ها روش های مختلفی همچون لایه برداری، کانتور و خط لب وجود دارد که حالتی طبیعی به ابروها می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *