روش های پاک کردن آرایش
روش صحیح پاک کردن آرایش صورت
تیر ۱۷, ۱۳۹۷
مواد گلت مو
انواع گلت مو
تیر ۱۸, ۱۳۹۷

بهترین مارک مژه مصنوعی

معرفی بهترین مارک مژه مصنوعی

بهترین مارک مژه مصنوعی

بهترین مارک مژه مصنوعی

   مژه مصنوعی یکی از محصولات آرایشی برای ارایش چشم ها است که موجب پرپشت نشان دادن مژه های می شود. مژه مصنوعی به شما کمک می کند چشم هایی بزرگ تر و جذاب تر داشته باشید و برای یک آرایش غلیظ برای مهمانی ها و عروسی ها، تکمیل کننده آرایش صورت می باشد. مژه مصنوعی توسط شرکت ها و کمپانی های آرایشی مختلف تولید می شود که در زیر بهترین های آن را به شما معرفی می کنیم. 
Make Up For Ever Lash Show -N-101-
   کیفیت بسیار بالای این برند مژه به همراه اپلیکاتور و چسب مخصوص و همچنین ظاهری زیبا و طبیعی موجب محبوبیت آن شده است. تارهای این مژه مصنوعی دقیقا شبیه به مژه های طبیعی می باشند. 

معرفی مژه مصنوعی میکاپ فور اور

Huda Beauty Classic Lash – Samantha #7-
   این برند مژه بسیار پر پشت و مشکی با وزن بسیار سبک است که موجب استفاده راحت آن شده است. این مژه مصنوعی باعث می شود چشم ها کاملا باز و بزرگ و جذاب تر باشند.

معرفی مژه مصنوعی سامانتا

Eylure Exaggerate No. 143 Lashes -
   این برند دارای مژه هایی بسیار پرپشت و سبک با چسب با کیفیت است که ماندگاری طولانی مدتی هم دارد. این مژه مصنوعی به گونه ای طراحی شده که برای استفاده افراد مبتدی بسیار مناسب است. 

معرفی برند مژه مصنوعی ایلور

Lilly Lashes in ‘Miami -
    این برند دارای مژه مصنوعی بسیار گران قیمت است که سلبریتی هایی مانند کایلی جنر و کیم کارداشیان از آن استفاده می کنند. این مژه مصنوعی بسیار زیبا روی پلک ها قرار گرفته و حالت بسیار زیبایی به چشم ها می دهد. 

معرفی مژه مصنوعی میامی

Tarte Tarteist Pro Cruelty-Free Lashes in Goddess -
   این برند از مژه مصنوعی برای افرادی که از لنز استفاده می کنند طراحی شده است. این مژه مصنوعی دارای تارهای کاملا فر و زیبا بوده و استفاده از آن بسیار آسان و ساده است. 

بهترین مژه مصنوعی

 Urban Decay Fast Easy Sexy Instalush Partial False Lashes -
   این برند مژه مصنوعی هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم اینکه هیچ مشکلی برای پلک زدن ایجاد نخواهد کرد اما تنها عیبی که دارد این است که باید براش  چسب مژه را به طور جداگانه خریداری کنید. 
Red Cherry Lashes in #43 -
   شاید این برند بهترین و باکیفیت ترین برند مژه مصنوعی باشد که می توانید با قیمت بسیار مناسب آن را خریداری کنید. این مژه کاملا سبک و باکیفیت بوده و نمایی کاملا طبیعی و زیبا دارد. 

بهترین مارک مژه مصنوعیReviewed by آرایشگاه on Jul 9Rating: 3.0بهترین مارک مژه مصنوعیمژه مصنوعی یکی از محصولات آرایش مژه و چشم است که توسط شرکت ها و کمپانی های مختلف تولید می شود و دارای انواع مختلفی است. در این مقاله بهترین مارک مژه مصنوعی را به شما معرفی می کنیم.

مژه مصنوعی یکی از محصولات آرایش مژه و چشم است که توسط شرکت ها و کمپانی های مختلف تولید می شود و دارای انواع مختلفی است.

1 دیدگاه

  1. سلرا گفت:

    من مژه مصنوعی های هودا بیوتی امتحان کردم خیلییییییی عالی بود….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *