آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران
آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران
آبان ۱۰, ۱۳۹۶
مت موس میبلین
موس صورت میبلین
آبان ۱۱, ۱۳۹۶

بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن

بیماری ناخن

بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن

بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن

   همانطور که می دانید باکتری‌ها در محیط گرم و مرطوب رشد می‌کنند. معمولاً عفونت‌های ناخن بیشتر به دلیل استفاده زیاد از جکوزی، تماس مرتب با محلول تمیزکننده لنز و شستشوی زیاد با  اسفنج آشپزخانه اتفاق می افتد. علائم عفونت های باکتریایی ناخن شامل احساس درد و عفونت در زیر و اطراف ناخن و کوتیکول (پوستک) همچنین تغییر در رنگ ناخن و مایل شدن آن به رنگ سبز، آبی و یا کبود است.
   امکان دارد این عفونت ها کوتاه کوتاه‌مدت بوده و یا اینکه مجدداً عود کنند. البته عفونت باکتریایی ناخن را می‌توان با آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی و موضعی درمان نمود. اما اگر به این عفونت ها توجه نکنید امکان بروز بیماری های بیشتر و خطرات احتمالی وجود دارد. زیرا ناخن و دست با دهان ارتباط زیادی داشته و امکان ورود انواع بامتری ها را به بدن فراهم می کند. بنابراین با دیدن هر گونه علائمی باید برای درمان اقدام کنید. اگر با علائم اولیه درمان را شروع کنید نیازی به پزشک و استفاده از داروهای سنگین نیست.

بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخنReviewed by سه رخ on Nov 2Rating: 3.0بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخنبیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن یکی از بیماری های معمول ناخن است که با موارد مختلفی اتفاق می افتد. در این مقاله بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن را به شما معرفی می کنیم.

بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن یکی از بیماری های معمول ناخن است که با موارد مختلفی اتفاق می افتد. در این مقاله بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن را به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *