رفع گودی زیر چشم
رفع سیاهی زیر چشم
تیر ۱۴, ۱۳۹۷
بهترین برند شامپوی بنفش
بهترین شامپو بنفش ضد زردی مو
تیر ۱۵, ۱۳۹۷

جوانسازی پوست با ماسک برنج

ماسک برنج

جوانسازی پوست با ماسک برنج

جوانسازی پوست با ماسک برنج

   برای شادابی و جوانسازی پوست محصولات بسیاری در بازار وجود دارد که می توانید تهیه کنید. اما توصیه پزشکان و متخصصان این است که برای جوانسازی پوست از مواد طبیعی استفاده کنید. اگر به دنبال راهی ساده و ارزان قیمت برای بازسازی، لایه برداری، شاداب و جوانسازی پوست خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از ماسک برنج است. این ماسک بر خلاف روش های شیمیایی و محصولات فرموله شده در بازار هیچ گونه عوارضی برای پوست نداشته و در عوض با موادی که در خود دارد موجب تقویت و لایه برداری پوست می شود. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید: 
- برنج
- چای سبز
- لیمو
- عسل

مراحل آماده سازی ماسک برنج و چای سبز

مرحله اول : آرد کردن برنج
   2 قاشق غذاخوری برنج خام را در میکسر (آسیاب کن) ریخته و آن را به آرد برنج تبدیل نمایید. دقت کنید که آرد نباید به یک پودر کاملا نرم تبدیل گردد، بلکه باید دانه های ریز برنج هم در آن دیده شود تا بتواند به خوبی پوست را لایه برداری کند. پس زیاد آن را در میکسر نگه ندارید که به آرد کامل تبدیل گردد.
مرحله دوم : اضافه کردن لیمو
   یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه را به آرد برنج اضافه کرده و کمی هم بزنید تا تمام آرد مرطوب گردد.
مرحله سوم : اضافه کردن عسل
   حال یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی را به مواد اضافه کنید.
مرحله چهارم : اضافه کردن چای سبز
   2 قاشق چایخوری چای سبز را دم کرده و پس از اینکه کمی خنک شد، 1.5 قاشق غذاخوری از چای را به ترکیب بالا اضافه نمایید. سپس با یک قاشق، ماسک را به خوبی زده تا کاملا مخلوط شوند.

جوانسازی پوست با ماسک برنجReviewed by آرایشگاه on Jul 5Rating: 3.0جوانسازی پوست با ماسک برنجماسک برنج یکی از بهترین ماسک های لایه بردار و جوان کننده پوست صورت است که به دلیل وجود مواد طبیعی مانند چای در ترکیب این ماسک، پوست ضدعفونی و پاکسازی می شود. در این مقاله جوانسازی پوست با ماسک برنج را به شما آموزش می دهیم.

ماسک برنج یکی از بهترین ماسک های لایه بردار و جوان کننده پوست صورت است که به دلیل وجود مواد طبیعی مانند چای در ترکیب این ماسک، پوست ضدعفونی و پاکسازی می شود.

1 دیدگاه

  1. دینا گفت:

    آب لمو تاثیر خوبی داره…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *