فواید توت فرنگی
خواص توت فرنگی برای پوست
تیر ۱۴, ۱۳۹۷
ماسک برنج
جوانسازی پوست با ماسک برنج
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

رفع سیاهی زیر چشم

رفع گودی زیر چشم

رفع سیاهی زیر چشم

رفع سیاهی زیر چشم

   به گفته کارشناسان و متخصصان پوست تقریبا هیچ راه حل قطعی و دائمی برای از بین بردن تیرگی و سیاهی زیر چشم وجود ندارد اما می توان با رعایت کردن چند نکته در زمینه مراقبت از پوست، این تیرگی های آزار دهنده در اطراف چشم را کاهش داد. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم روش های مناسب و البته بدون عوارض را برای از بین بردن تیرگی های زیر چشم به شما اموزش دهیم:
- علت اصلی تیرگی زیر چشم خود ار پیدا کنید!
   در ابتدا لازم است دلیل اصلی ایجاد تیرگی در اطراف چشم خود را بیابید تا بتوانید این مشکل را تا حد زیادی برطرف کنید. کمبود خواب، واکنش های آلرژیک، مصرف غذاهای شور، بیماری خاص، عوارض دارویی و ... همگی می توانند دلیلی بر بروز تیرگی در اطراف چشم باشند. البته در این زمینه ژنیتک هم نقش تأثیرگذاری دارد. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی برای برطرف کردن این مشکل دلیل اصلی ایجاد کننده آن را به درستی بشناسید.
- محافظت از پوست در برابر نور خورشید
   آسیب های نور خورشید به راحتی می تواند پوست نازک اطراف چشم را تحت تاثیر قرار دهد و موجب ایجاد تیرگی و سیاهی در اطراف چشم گردد. بنابراین همیشه باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا آسیب های ناشی از نور خورشید را کاهش کنید.
- از محصولات مراقبت از پوست با کیفیت استفاده کنید.
   در کنار استفاده از کرم ضدآفتاب باید از سرم ها و کرم های دور چشم نیز استفاده کنید. معمولا این کرم ها دارای خاصیت روشن کنندگی هستند و علاوه بر کاهش چین و چروک اطراف چشم می توانند در روشن تر شدن پوست دور چشم نیز موثر باشند. برای انتخاب کرم های تخصصی و مربوط به پوست توصیه می کنیم قبل از انتخاب و خریداری آن ها با پزشک متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین کرم را تهیه کنید.
- انتخاب کانسیلر مناسب برای پوست خود
   کانسیلر یکی از لوازم آرایشی بسیار مناسب برای افرادی است که دارای تیرگی در اطراف چشم خود می باشند. اگر کانسیلر مناسب و خوبی را برای خود انتخاب کنید می توانید به سادگی سیاهی و تیرگی های زیر چشم را پوشش دهید و پوستی یکدست و زیبا داشته باشید. یک کانسیلر با خاصیت مرطوب کنندگی و همچنین حالت مات تقریبا بهترین انتخاب است.
- انتخاب آرایش چشم عاقلانه و درست
   در انتخاب آرایش چشم های خود نیز باید با دقت عمل کنید و از آرایش هایی که باعث بیشتر دیده شدن سیاهی زیر چشم می شوند خودداری کنید. به طور مثال استفاده از مداد چشم چرب که بعد از عرق کردن یا خیس شدن صورت روی پوست پخش می شود انتخابی کاملا اشتباه است و می تواند این مشکل را بسیار بیشتر و بدتر از همیشه نشان دهد. استفاده از مداد چشم های ضدآب می تواند گزینه بهتری در این شرایط باشد. بسیاری از آرایشگران با تجربه در آرایشگاه برای آرایش صورت بهترین و مناسب ترین وسایل را انتخاب می کنند. 
- آرایش خود را به درستی پاک کنید.
   در هنگام پاک کردن آرایش صورت و به ویژه آرایش چشم ها باید دقت زیادی داشته باشید و این کار را به درستی انجام دهید. پوست اطراف چشم معمولا دارای پوستی نازک است بنابراین باید بسیار آرام و آهسته آرایش چشم خود را پاک کرده  و از کشیدن پوست اطراف چشم خودداری کنید. علاوه بر این پخش شدن ریمل، سایه چشم، خط چشم و ... در اطراف چشم نیز ممکن است باعث تیره تر شدن پوست اطراف چشم شوند. استفاده از روغن ها مخصوص پاک کردن آرایش و همچنین پاک کننده های آرایشی بهترین راه حل برای این منظور می باشند.

رفع سیاهی زیر چشمReviewed by آرایشگاه on Jul 5Rating: 2.5رفع سیاهی زیر چشمسیاهی های زیر چشم معمولا تحت تأثیر عوامل مختلفی ایجاد می شوند که برای از بین بردن این تیرگی ها لازم است دلیل آن ها را بدانید تا بتوانید بهترین روش درمان را انتخاب کنید. در این مقاله روش های رفع سیاهی زیر چشم را به شما آموزش می دهیم.

سیاهی های زیر چشم معمولا تحت تأثیر عوامل مختلفی ایجاد می شوند که برای از بین بردن این تیرگی ها لازم است دلیل آن ها را بدانید تا بتوانید بهترین روش درمان را انتخاب کنید.

1 دیدگاه

  1. دنیا گفت:

    عینک هم تو سیهی زیر چشم تاثیر داره؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *