رفع موی زائد پشت لب
رفع موهای زائد پشت لب با ماست و آرد‌‌ برنج
فروردین ۱۱, ۱۳۹۷
رفع خط لبخند
از بین بردن خط لبخند
فروردین ۱۲, ۱۳۹۷

رنگ موی سال ۱۳۹۷

بهترین رنگ مو

رنگ موی سال ۱۳۹۷

رنگ موی سال ۱۳۹۷

   با نزدیک شدن به سال 97 بسیاری از خانم ها دغدغه رنگ موی جدید را دارند. زیرا هر شخصی تمایل به زیبایی و چهره ای خاص در سال جدید دارند که هم مد باشد و هم زیبایی آن ها را تکمیل نماید. برای انتخاب رنگ مو در سال جدید بهتر است چند نکته مناسب را در نظر بگیرید:
- رنگ پوست
   اکثر رنگ موها دارای دو دسته گرم یا سرد هستند. اگر رنگ پوست شما طلایی، زیتونی یا تیره است و چشمانی قهوه ای یا تیره دارید (اکثر آسیایی ها، افریقایی-امریکایی ها و لاتین ها در این سبک می باشند)، پس رنگ موهای شما از نوع گرم است. اگر رنگ پوست شما روشن و رنگ چشمان شما سبز یا آبی است، در نتیجه رنگ موهای شما از نوع رنگ موی سرد است. 
- انتخاب رنگ مو مناسب به ۵ پارامتر بستگی دارد:
رنگ پوست 
رنگ طبیعی موی سر 
رنگ چشم
اندام و سایز هیکل 
- رنگ موی بلوند عسلی روشن
رنگ موی عسلی یک تناژ گرم و مناسب برای بیشتر انواع رنگ پوست است که توصیه می کنیم حتما آن را یکبار امتحان کنید.
- رنگ مو مسی روشن و تیره و موج دار
این رنگ مو برای خانم هایی که موهایی قرمز رنگ دارند و تمایل به تغییر رنگ آن دارند بسیار مناسب است. 
- رنگ مو قهوه ای متمایل به قرمز ماهاگونی
ماهاگونی رنگ قهوه‌ ای متمایل به قرمز می باشد که در بین تمام زنان دنیا، به یک رنگ جذاب و پرطرفدار معروف شده و هر خانمی علاقه دارد که حتی یک بار هم که شده این رنگ مو را امتحان کند. ایده‌ های زیادی برای رنگ و مش ماهاگونی وجود دارد که از مدل‌ های تیره تا روشن این رنگ را شامل خواهد شد.
رنگ مو بلوند بژ روشن, رنگ مو قهوه ای روشن, رنگ مو سبز و آبی آبشاری, رنگ مو قهوه ای و مسی , رنگ مو قهوه ای شکلاتی و قرمز, رنگ مو قهوه ای تیره و هایلایت های قرمز, رنگ مو قهوه ای قرمز کمرنگ و روشن از انواع رنگ موهای جذاب است. 

رنگ موی سال ۱۳۹۷Reviewed by سه رخ on Apr 1Rating: 3.0رنگ موی سال ۱۳۹۷با فرا رسیدن سال جدید بسیاری از خانم ها با مراجعه به آرایشگاه های زنانه به دنبال انتخاب بهترین مدل رنگ مو برای تغییر ظاهر چهره خود هستند. در این مقاله مد رنگ موی سال 1397 را به شما معرفی می کنیم.

با فرا رسیدن سال جدید بسیاری از خانم ها با مراجعه به آرایشگاه های زنانه به دنبال انتخاب بهترین مدل رنگ مو برای تغییر ظاهر چهره خود هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *