آرایش صورت
مدل آرایش صورت با انواع رنگ مو
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
آرایش نامزدی عروس
آرایش نامزدی
آبان ۲۰, ۱۳۹۶

عوارض مانیکور ناخن

عوارض مانیکور

عوارض مانیکور ناخن

عوارض مانیکور ناخن

   معمولاً ظرافت یک زن علاوه بر چهره به دستان او نیز بستگی دارد. . امروزه در آرایشگاه برای زیبایی ناخن ها از روش مانیکو استفاده می شود. اما اینکه این تکنیک عوارضی دارد یا نه را در این مقاله بررسی می کنیم.
   برای انجام مانیکور ناخن موادی استفاده می شود که برای سلامتی و بدن بسیار مضر است. این روش، قیمت بسیار مناسبی داشته به همین دلیل بیشتر خانم‌ها و دختران جوان از آن برای زیبا سازی ناخن های خود استفاده می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است موادی که برای مانیکور استفاده می شود در آمریکا غیرقانونی اعلام شده است. این ماده «متیل متاکریلیت» نامیده می‎شود که به طور مخفف آن را MMA می‎نامند. این ماده دارای سمی است که در ۳۰ ایالت آمریکا استفاده از آن منع قانونی دارد اما بسیاری از مراکز خدمات ناخن آمریکا و البته دنیا از آن به طور مخفیانه استفاده می کنند.
از این ماده برای چه استفاده می‌کنند؟
  این ماده برای مانیکور ناخن جهت بهتر چسبیده شدن لاک‌ به ناخن استفاده  می‌شود و موجب افزایش ماندگاری لاک می شود. این ماده در ناخن های مصنوعی نیز وجود دارد. اگر در مانیکور ناخن، این ماده خطرناک استفاده شود علاوه بر آسیب رساندن به خود ناخن، آسیب‌های دیگری که اغلب خطرناک هستند را ایجاد می کنند. طبق تحقیقات، این ماده  مشکلات کلیوی، تنفسی، کبدی و سرطان و … ایجاد می کنند. این ماده دارای بوی تندی است و معمولاً آرایشگاه هایی که از این ماده برای مانیکور استفاده می کنند بویی می‌دهند که مشتری به وضوح متوجه می شود که ماده‎ای در آن استفاده می‎شود که در دیگر آرایشگاه ها خبری از آن نیست.

عوارض مانیکور ناخنReviewed by سه رخ on Nov 11Rating: 3.0عوارض مانیکور ناخنمانیکور ناخن یکی از روش های آرایشی برای زیبا کردن ناخن ها است که در آرایشگاه انجام می شود اما این روش دارای عوارض خطرناکی است. در این مقاله عوارض مانیکور ناخ نرا بررسی می کنیم.

مانیکور ناخن یکی از روش های آرایشی برای زیبا کردن ناخن ها است که در آرایشگاه انجام می شود اما این روش دارای عوارض خطرناکی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *