شعار تبلیغات آرایشگاه
شعار تبلیغاتی سالن زیبایی
آذر ۳۰, ۱۳۹۶
موم اپیلاسیون
مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون
آذر ۳۰, ۱۳۹۶

لاک کروم ناخن

پودر کروم ناخن

لاک کروم ناخن

لاک کروم ناخن

   امروزه لاک های زیادی در آرایشگاه و بین ناخن کاران مورد استفاده قرار می گیرد که طرفداران بسیاری نیز دارد. یکی از این لاک های پرطرفدار لاک کروم است. پودر کروم ناخن فلزی خاکستری، بی‌بو و بدون طعم، سخت و براق است که مقاومت زیادی در برابر اکسیداسیون حتی در حرارت‌های بالا دارد. پودر کروم قابل تبخیر نبوده، اما می‌تواند به صورت ذرات ریز در هوا معلق باشد. کروم در طبیعت قابل تجزیه و تخریب نبوده و بطور طبیعی در صخره‌ها، گیاهان و حیوانات، خاک، گازها و ذرات منتشره از آتشفشانی پیدا می شود.
   پودر کرم یا آینه ای ناخن تحولی جدید در صنعت آرایشگری ایجاد کرده است. این پودر را می توان زیر ژل UV و زیر لامپ LED در ۳دقیقه بر روی ناخن اجرا کرد. رنگدانه پودر کروم silver مورد تایید fda امریکا بوده و از نظر بهداشتی برای ناخن و پوست ایمن خواهد بود. ژل ناخن را باید در زمانی که لاک  کاملا خشک شده است و یا هیچ اثر تکه ای از پودر بروی ناخن نباشد استفاده کنید. استفاده از پودر کروم برای هر دو گروه مبتدی و ناخن کار حرفه ای در آرایشگاه بسیار ساده و آسان می باشد.

ابزار طراحی ناخن با پودر کروم ناخن:

- یک شیشه ۵ گرمی پودر کروم آینهای
- ابزار قلم مو مخصوص سایه چشم
یک رنگ لاک پایه به انتخاب فرد بر روی ناخن زده و سپس یک لایه از ژل تاپ کت را بر روی لاک زده تا خشک شود. با استفاده از اسفنج سایه چشم و یا یک قلم سیلیکون مقداری پودر کروم را بردارید و روی سطح ناخن بصورت مالشی زده و سپس یک براق کننده ناخن بزنید. با یک برس ناخن مابقی پودرها را از اطراف ناخن ها پاک کنید.

لاک کروم ناخنReviewed by سه رخ on Dec 21Rating: 3.0لاک کروم ناخنپودر کروم یک پودر کروم فلزی خاکستری است که به صورت آینه ای بر روی ناخن قرار گرفته و ظاهری زیبا برای ناخن ایجاد می کند. د این مقاله در مورد پودر کروم و لاک آن اطلاعاتی را در احتیار شما قرار می دهیم.

پودر کروم یک پودر کروم فلزی خاکستری است که به صورت آینه ای بر روی ناخن قرار گرفته و ظاهری زیبا برای ناخن ایجاد می کند.

1 دیدگاه

  1. بهاره گفت:

    وای من عاشق لاک های کرومی هستم لطفا آموزش زدن این لاک هارو هم بذارید . مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *