پودر کروم ناخن
لاک کروم ناخن
آذر ۳۰, ۱۳۹۶
کرم پودر مناسب برای پوست سفید
بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفید
آذر ۳۰, ۱۳۹۶

مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون

موم اپیلاسیون

مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون

مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون

   موم اپیلاسیون یکی از فرآورده های آرایشی است که جهت اپیلاسیون موهای بدن از آن استفاده می شود. موم را می‌ توان به راحتی در خانه تهیه کرد. موم ها به دلیل داشتن مواد طبیعی هیچ گونه  آلرژی برای پوست ایجاد نمی‌کنند. یکی از مهم ترین مزیت های موم این است که در تمامی نواحی بدن از قبیل دست ، صورت ، پاها و یا برای موم انداختن ناحیه واژن قابل استفاده است. زمانی که از موم برای اپیلاسیون موهای صورت استفاده می شود، بعد از چند بار اپیلاسیون کردن، موهای صورت نرم‌ تر و نازک‌ تر خواهد شد.
   اپیلاسیون با استفاده از موم روشی ارزان و سریع برای رفع موهای زائد است. این روش نسبت به دیگر روش ها ماندگاری بیشتری دارد. به طوری که موها برای رشد دوباره به 3 تا 8 هفته زمان نیاز دارند. موم ها را می توان با توجه به انواع پوست به صورت گرم یا سرد استفاده کرده و سلامت پوست را تضمین کرد. 

مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Dec 21Rating: 3.0مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیونموم اپیلاسیون مزایای زیادی از قبلیا عدم ایجاد آلرژی و ارزان بودن آن نسبت به سایر روش ها دارد. در این مقاله مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون را بررسی می کنیم.

موم اپیلاسیون مزایای زیادی از قبلیا عدم ایجاد آلرژی و ارزان بودن آن نسبت به سایر روش ها دارد.

1 دیدگاه

  1. آناهیتا گفت:

    این موم ها بهتره یا موم های شکری ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *