موم اپیلاسیون
مزایای استفاده از موم برای اپیلاسیون
آذر ۳۰, ۱۳۹۶
مدل لاک ناخن کریسمس
دی ۱, ۱۳۹۶

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفید

کرم پودر مناسب برای پوست سفید

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفید

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفید

   افرادی که پوست سفید دارند برای اینکه بتوانند از کرم پودر های مختلف استفاده کنند باید از رنگ های روشن تا متوسط استفاده کنند. زیرا برای پوستهای سفید و روشن نمی توان از کرم پودرهای برنزه و رنگ تیره استفاده کرد. زیرا بین آرایش صورت و رنگ پوست بدن تفاوت بسیاری ایجاد می شود و موجب بر هم زدن تناسب آرایش صورت و بدن خواهد شد. مناسب ترین رنگ کرم پودر برای خانم هایی با پوست سفید و روشن استفاد ه از رنگ نزدیک به رنگ پوست بدن است. زیرا در این صورت رنگ پوست صورت با پوست بدن یکسان خواهد شد.
 برای تشخیص بهترین رنگ کرم پودر برای صورت خود ابتدا باید صورت خود را تمیز شسته و سپس خشک کنید. ممکن است بعد از خشک کردن پوست مقداری قرمز شود پس چند دقیقه منتظر بمانید پوست به حالت نرمال برگردد. برای انتخاب رنگ کرم پودر مناسب برای پوست های سفید باید به نکات زیر دقت کنید.
- تفاوت رنگ در صورت و گردن.
- توجه به پوست صورت در مقابل رنگ پوست گردن که روشن تر یا تیره تر به چشم می آید.
- رنگ پوست گردن در مقابل پوست قفسه سینه، شانه ها یا حتی دست ها که روشن تر یا تیره تر به چشم می آید.
   در واقع رنگ پوست صورت فقط صورتی یا فقط زرد و ترکیبی از رنگ های متفاوت می باشد. نکته ی کلیدی برای خرید یک کرم پودر خوب این است که به دنبال رنگی باشید که به طور عملی تمام این رنگ ها را در صورت به یک رنگ تبدیل نماید. خرین نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که می خواهید کرم پودر به چه صورت روی پوستتان را بپوشاند آیا می خواهید سبک بیاستد و یا به طور متوسط یا کامل پوست را بپوشاند. اگر آرایش سبک مورد نظر شماست پس باید از رنگ کرم پودرهایی که روی آن light weight درج شده است استفاده کنید، اما اگر دوست دارید آرایش غلیظ داشته باشید یا قسمتی از پوست صورت خود را کاملاً بپوشانید که بهتر است سراغ کرم هایی با خاصیت پوشانندگی بالاتر مانند medium weight و... بروید اما در نظر داشته باشید این گونه کرم ها کمی حالت مصنوعی به صورت می دهند. 

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفیدReviewed by سه رخ on Dec 21Rating: 3.0بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفیدبرای افرادی که پوست سفید دارند بهتر است از کرم پودرهای نزدیک به رنگ پوست استفاده شود. در این مقاله کرم پودرهای مناسب برای پوست سفید را به شما معرفی می کنیم.

برای افرادی که پوست سفید دارند بهترین آرایش استفاده  از کرم پودرهای نزدیک به رنگ پوست استفاده شود.

1 دیدگاه

  1. سیمین دخت گفت:

    مرسی بابت مطلب بهترین رنگ کرم پودر . من خیلی رنگ هارو بی قاعده برای پوستم انتخاب میکردم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *