دلایل وجود روغن خراطین
آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
رنگ موی رنگین کمان
آموزش رنگ موی رنگین کمان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان پوست با آواکادو

ماسک آبرسان پوست

ماسک آبرسان پوست با آووکادو

ماسک آبرسان پوست با آواکادو

برای از بین بردن خشکی پوست و هیدراته کردن آن می توان از روش آبرسانی در آرایشگاه استفاده کرد. حتی می توان از انواع کرم های آبرسان در منزل استفاده کرد و به این روش رطوبت پوست را حفظ کرد. اما بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از محصولات شیمیایی ندارند. این افراد می توانند از ماسک های خانگی و طبیعی برای مراقبت و تقویت پوست خود استفاده نمایند. آواکادو یکی از میوه های استوایی فوق العاده مفید برای پوست می باشد که توانایی آبرسانی بالایی برای پوست دارد.
   برای تهیه یک ماسک گیاهی و میوه ای برای پوست صورت باید یک قاشق آووکادو له شده ، با یک قاشق ماست کم چرب و یک قاشق چای خوری چای سبز خشک آسیاب شده راد آماده کنید. چای سبز را که به خوبی پودر شده داخل صافی بریزید و صافی را روی ظرف آب درخال جوش قرار دهید تا چای مرطوب و نرم شود، سپس آووکادو له شده و ماست را  به چایی اضافه کرده و کامل مخلوط کنید. حال ماسک آماده شده را به مدت 10 دقیقه بر روی پوست قرار داده و سپس صورت خود را شست و شو دهید.

ماسک آبرسان پوست با آواکادوReviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0ماسک آبرسان پوست با آواکادوآووکادو یکی از میوه های بسیار مفید برای آبرسانی پوست صورت است که با استفاده از آن می توان ماسک آبرسان تهیه کرد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

آووکادو یکی از میوه های بسیار مفید برای آبرسانی پوست صورت است که با استفاده از آن می توان ماسک آبرسان تهیه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *