روغن رزماری و روغن آمله
رشد سریع مو با روغن رزماری و آمله
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان پوست با آواکادو
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

دلایل وجود روغن خراطین

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

   بیشتر افراد پس از مطالعه خواص روغن خراطین این سوال را می پرسند که آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله حقیقت دارد و همین خواص روغن خراطین و نتایجی که مصرف کنندگان از این روغن گرفته اند، موجب شناخته شدن و رایج شدن آن شده است. اما روغن خراطین در واقع محصول جدیدی نیست بلکه از کتب قدیمی اطبای طب سنتی از جمله کتاب قانون بوعلی سینا و طبیبان کهن ایران استخراج شده و سالهاست در طب سنتی برای حجم دادن و چاق کردن اندام های بدن از ان استفاده می شود. 
   از جمله اندام هایی که با روغن خراطین می توان آن ها را حجیم کرد شامل: چاق کردن صورت، ایجاد حجم و برجستگی در گونه ها و لب ها، ایجاد سفتی و برجستگی و بزرگ کردن سینه ها در خانها، رشد و برجستگی در باسن، ایجاد چاقی در ران ها و ...
   روغن خراطین، جزء روغن هایی با طبیعت گرم معرفی شده و با تشدید و افزایش جریان خون در اندام مورد نظر و همینطور خواص کرم خراطین موجود در این روغن، موجب تغذیه عضلات در اندام شده و در نتیجه رشد نموده و این رشد دائمی می باشد. تحقیقاتی بسیار در زمینه خواص روغن خراطین توسط محققان و پزشکان دارو و درمان انجام شده و تمامی این تحقیقات، خواص و بدون عارضه بودن این محصول قدیمی را تثبیت و تأیید می کنند و در نتیجه مجوزات لازمه برای تولید و عرضه این محصول، صادر شده است.

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟Reviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟روغن خراطین یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که برخی وجود ان را قبول ندارند در صورتی که این روغن از کتب طب سنتی از زمان های قدیم استخراج شده است. در این مقاله در مورد وجود این روغن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

روغن خراطین، یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که برخی وجود ان را قبول ندارند در صورتی که این روغن از کتب طب سنتی از زمان های قدیم استخراج شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *